Hei! Miten toimii sanojen huvittavat käännökset. Siis ei ole tarkoitus kääntää ulkomaiselle kielelle tai päinvastoin, vaan suomeksi.
Esimerkiksi näin: Arska tehtaalla--> terska ahtaalla.
Eli tiedän vain sanoja joita olen kuullut, mutta haluisin itse tehdä myöskin hauskoja käännöksiä. Olisiko joku kuka voisi kertoa miten ja mistä tavuista niitä pitää vaihdella tai jotain?
Kiitos!!!
Suomalaisten sanojen pilakäännökset suomeksi
8
325
Vastaukset
- Anonyymi
Onollut piha liukas, pulu kaatuu.
- Anonyymi
Ei pulu kaadu, koska pululla on kannukset.
Ja vielä aerodynamiikkaa: Pulun kaartaessa pulu myös kallistuu.
- Anonyymi
Vanhasta kansanperinteestä löytyy ohjeeksi, että on vaan pantava älli kurisemaan ja tussi pihisemään.
- Anonyymi
Löytyy kirja jossa näitä selitetään.
Kirjoittaja: Jussi Hämäläinen,
Sanamuunnokset, häipyvät tavut ja kultaiset esimerkit. - Anonyymi
Kuivaan tassut - taivaan kussut.
- Anonyymi
Kävin viime syksynä ystäväni Olli Kuhdan kanssa Nokian suunnalla Sorvan kylässä etsimässä harvinaisia pärvän kyitä. Ruska oli pasahtanut maahan ja pärvän kyyt talviunilla. Mutala - Kalkku välillä oli maastossa niin pahoja kuravalleja, ettei pyörällä huristellen yli päässyt.
Erotessamme kävimme vielä baarissa syömässä Vihtorin letut, jonka jälkeen Olli Kuhta jäi rautatieasemalle vilkuttamaan murheellisesti erotessamme.
Pasi Kuikka.- Anonyymi
Ja suomeksi?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846