Olen tullut petetyksi. Toinen osapuoli on aiemmnkin pettänyt. Silloin petetyksi tullut on ollut yhteydessä toisen osapuolen vaimoon. Etsin tätä petetyksi tullutta.
Toisen osapuolen tunnusmerkki: työskentelee Turun poliisiasemalla.
Kuulisin mielelläni, miten asiat silloin menivät. Voi olla, että muillakin on samoja kokemuksia ko. henkilöstä (toinen osapuoli).
Etsin petetyksi tullutta
3
663
Vastaukset
Jatketaan hiukan. Minulla on epäilys, että tuo poliisilaitoksella työskentelevä mies etsii naimisissa olevia naisia uhreikseen. Liikkuu laillisuuden rajamailla ja siksi etsin. Josko olisi kyse ihmisestä, joka välttää rangaistuksia etsimällä itselleen sopivia uhreja.
- Anonyymi
Kuka sä ees oot minäkin epäilen että etit uhreja mä en kerro sulle musta mitään oon
Hei. Juu, ymmärrän hyvin. Tiedän vain, mitä kaveri on tehnyt yhdessä tapauksessa. Jos näitä olisi enemmänkin saataisiin kaveri kiinni ja vastuuseen. Tiedän hänen pettäneen omaa puolisoaan useasti. Jos sinulla on enemmän infoa, voidaan etsiä ratkaisu tunnistaa toisemme ja puhua tiedoista. Julkisesti niitä ei kannata esittää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319