Mikähän siinä lienee, että näillä main keväällä osa tanssiväestä vaan häviää jonnekin?
Alkaako pitkät tanssimatkat väsyttää, vai samat esiintyjät vaiko samat tanssijanaamat? Tuskin mikään näistä ainakaan yksin, mutta mikä?
Kevät keikkuen tulevi- ilman tansseja
7
265
Vastaukset
- Anonyymi
Lappiin menivät
- Anonyymi
Kesälavat aukeavat pikku hiljaa. Uusi innostus alkaa. Hyvät kelit ajella pidempiäkin matkoja ja tavata uusia kasvoja ja uusia kuvioita.
Kesälomat häämöttävät.
Lähtekää nyt ihmiset liikkeelle!
- Anonyymi
Jotkut menee lapin hangille, jotkut etelän lomille, jotkut mökkejään laittamaan kesäkuntoon. Kuka mitäkin. Minun tansseissakäynnit vaihtuneet muihin mukavampiin harrastuksiin kun paikkakunnan tanssit ei vaan enää kiinnosta, aina samat naamat jotka ei hae niin hittooko meen sinne turhanpäiten istumaan.
- Anonyymi
Minä ainakin odottelen että naiset tulee kesämekossaan tansseihin. On ollut vähän kylmä vielä.
- Anonyymi
Vielä saa odotella.
- Anonyymi
Erikoiskuviomiehet vielä hetken suunnittelevat tuottaakseen ihanalle daamille maksimaalisen nautinnon tanssimossa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096