Teidän elättäjienne tulot puoleen .
Ei riitä enää ravintoloille ja kaiken maailamnan kauppiaille ja remopamiehille mun rahat
Eilenkin olisin mennyt ravintolaan mutta ei ollut katetta
Hei miten ajattelitye tulla toimeen kun suosikki puolueenne vie
26
268
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi nyt kokoomusvetoinen hallitus on nostanut ostovoimaa ensimmäisen kerran vuosikausiin. Työssäkäyvien verotusta on kevennetty, joten nettoa saa enemmän.
Lisäksi työvoiman palkkausta on helpotettu, niin yhä useampi työhaluinen saa työpaikan ja helpottaa näin työvoimapulasta kärsiviä aloja ja näin yrittäjäkin uskaltaa palkata helpommin uutta työvoimaa. Lisäksi työhaluisia maahanmuuttajia toivon mukaan Suomi saa lisää. Siitä olen vähän huolissani, että maahanmuuttovastaisuus, jota valitettavasti hallituspuolue persujen piirissä esiintyy runsaasti, aikaansaa sen, että nämä valitsevat mieluummin jonkun toisen valtion.
Nämä nyt meneillään olevat poliittiset lakot tosin uhkaavat orastavaa nousua, jota on ollut nähtävissä ja sen lisäksi tiski, että investoinnit menevätkin ulkomaillekaan sen myös tietysti työpaikatkin.- Anonyymi
Kokoomus Nostanut ostovoimaa
Oltps harhainen
Kokoomus on laman tekijä - Anonyymi
Aloituksen aihe oli iha että miten te meinaatte saada rahaa kun kansa köyhtyy
Mulla kyllä rahaa vaikka en kävis töissäkään
Koittaksaoa vastata. - Anonyymi
Ehdon että pysyt aloituksen aiheessa vaikka asiasta sinulla ei hajuakssn
Kysy äidiltä vaikka neuvoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen aihe oli iha että miten te meinaatte saada rahaa kun kansa köyhtyy
Mulla kyllä rahaa vaikka en kävis töissäkään
Koittaksaoa vastata.Ainkin hallitus on aikaan saanut 35 000 työtöntä lisää
Mitään muuta ei
Ja kasokden - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainkin hallitus on aikaan saanut 35 000 työtöntä lisää
Mitään muuta ei
Ja kasokdenSDP on saanut aikaan tämän 35000 työttömän lisäjoukon laittomilla lakoilla. Pysy totuudessa eläkä valehtele jatkuvasti. Jos saat lomautuksen tai peräti lopputilin syytä reilusti SDP:N demarijoukkoa siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus Nostanut ostovoimaa
Oltps harhainen
Kokoomus on laman tekijäVerotus on pienentynyt kaikissa tuloluokassa. Eli käteen on palkasta jäänyt enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verotus on pienentynyt kaikissa tuloluokassa. Eli käteen on palkasta jäänyt enemmän.
Joo, mihinkähän sen ylimääräisen 20€ työntäisi? Kulut on noussut samalla monta sataa. Mutta eihän vajakkikokkari sitä ymmärrä, kun itse vähentää kaikki verotuksessa. Jopa kusiset tenansa.
- Anonyymi
Esim työmatkakulijen vähennyskin poistuu.
Terveuskeskumaksut kaksinkertaistuu
Kaiki nosuee , vero kevennys puhe on urpon paska puhetta
Tyhmälle kamsale - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verotus on pienentynyt kaikissa tuloluokassa. Eli käteen on palkasta jäänyt enemmän.
Kiinteistö berot nousset 50 pros kuin terbeyskeksusmaksutkin
Samoin matkakulujen berovähennys oiskeusmalle 900 pois - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mihinkähän sen ylimääräisen 20€ työntäisi? Kulut on noussut samalla monta sataa. Mutta eihän vajakkikokkari sitä ymmärrä, kun itse vähentää kaikki verotuksessa. Jopa kusiset tenansa.
Ja aurinko oameelit ja kehuu kun on halpaa sähköö
Aurinkopaneeli söhkö verolle jis ostettu paneelit palkansaajie rahoilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDP on saanut aikaan tämän 35000 työttömän lisäjoukon laittomilla lakoilla. Pysy totuudessa eläkä valehtele jatkuvasti. Jos saat lomautuksen tai peräti lopputilin syytä reilusti SDP:N demarijoukkoa siitä.
Bai boisko kakot olla hallitusken bikaa ja sakmuudistaa neuotteluköytäntöä
Kun se uudistus on tarpeen
- Anonyymi
Kannattais harkita työelämää. Se helpottaa taloudellista tilannetta merkittävästi.
Nythän palkansaajien nettotulot ovat kasvanee verotuksen helpottamisen myötäkin ja työpaikkoja vähän alasta riippuen on runsaasti huolimatta näistä poliittisista lakoista,,jotka tietysti heikentävät työmarkkinatilannetta.- Anonyymi
Ehdon että pysyt aloituksen aiheessa vaikka asiasta sinulla ei hajuakaan
Kysy äidiltä vaikka neuvo
Termospullo kokoomuslainen moni miljomääri loinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Termospullo kokoomuslainen moni miljomääri loinenEt siis usko, että taloudellista asemaasi ja parempia tuloja ansiotyöllä pystyy parantamaan?
Parantuneen taloutesi ansiosta voisit käydä ravintolassa ja tehdä remonttikin helpommin.
Kannattaa uskoa, että sosiaalituet eivät nosta elintasoa eivätkä pidä sitä edes nykytasolla, kun valtion velkaantumisen nousua on hillittävä.
Tämä näinkin yksinkertainen totuus näyttää sinulta olevan täysin hukassa. Eipä siis ihme, että menee huonosti… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Termospullo kokoomuslainen moni miljomääri loinenEi varaa työmatkaan se on 250 km
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis usko, että taloudellista asemaasi ja parempia tuloja ansiotyöllä pystyy parantamaan?
Parantuneen taloutesi ansiosta voisit käydä ravintolassa ja tehdä remonttikin helpommin.
Kannattaa uskoa, että sosiaalituet eivät nosta elintasoa eivätkä pidä sitä edes nykytasolla, kun valtion velkaantumisen nousua on hillittävä.
Tämä näinkin yksinkertainen totuus näyttää sinulta olevan täysin hukassa. Eipä siis ihme, että menee huonosti…Töissä ei kivas
Työpaikka kiussttu
Entinrn
- Anonyymi
Minäkin suosittelen keskustelun avaajalle töihin menemistä. Silloin ei tulevat karsinnat koske oikeastaan mitenkään. Ihan pienituloiset, jotka saavat sosiaalitukia, ehkä joutuvat karsintojen kohteeksi, mutta eipä he ravintoloiden vakioasiakaskuntaa ole olleetkaan, eikä remonttien tekijöitä, tähänkään ssti.
- Anonyymi
Ei kaikkien tarvii myydä vapaa aikaansa kapitalistille ilmaiseksi
Lähden ennemmin kansrialle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikkien tarvii myydä vapaa aikaansa kapitalistille ilmaiseksi
Lähden ennemmin kansrialleNo jos työnteko ei maistu, niin ei sitten kannata pitää suurta meteliä omasta talouden tilanteestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos työnteko ei maistu, niin ei sitten kannata pitää suurta meteliä omasta talouden tilanteestaan.
En halua maksaa beroja jitka vaan käytetää rikaiden yritystukiin kierosti
- Anonyymi
Nytkin 35 000 uutta ei maksukykyitä elättäjää poissa yritysten elättäkänä
Hyvin mrner
Kaukana ootte todellisuudesta.
Samaa harhaa kuin urpolla- Anonyymi
Niinpä. Yrittäjillä ja yrityksillä ei ole ollut rahaa pitää heitä ’maksukykyisinä’.
- Anonyymi
Ei rikkaat kaikkee osta ne sijoittaa rahansa saadakseen lisää rahaa
Työläisen rahat palaa aina heti takas ksuppiaalle- Anonyymi
Ehkäpä tuossa onkin yksi syy, että he ovat rikkaita ja pysyvät rikkaina.,
- Anonyymi
Ensinäkin olisi syytäelvyttää Suomalaisten maine Tee-se-itse kansanana, ennen olis perinne ja ylpeyden aihe ja kansalaistaito että omat talot ja mökit yms rakennetiiin ja remontoitiin itse, maalla jopa ovet ja ikkunat tehtiin itse kuten meillä on rintamamiestalossa itse tehdyt ovet ja ikkunta kunnon sydänpuusta ja hyvin on kestäneet, autot korjattiin ja huollettiin itse, samoin muut koneet ja laitteet, hillot ja mehut tehtiin itse, leipä leivottiin itse jneei käyty ravintelissa syömässä..itsehoidolla ja lunnon yrteillä itseän lääkittiin...oltiin omavaraisia ja siinä säästi ja tosin varallisuutta ei ollut mutta se olisi sutavaa jopa nykyisin, ihmettelen kun maine tee-se-itse kansana alkaa rapistumaan...jos ei osaa niin opettelee, netti on pullollaan hyvää tietoa täynnä itseopiskelun tueksi!!
Itse olen autoni korjannut ja huoltanut vuodesta 1994 alkaen, kävin työn ohella huvikseni iltalinjan autokorimekaanikon tutkinnon joka antaa oppeja metallitöihin, korinkorjaukseen, tullilasin vaihtamisen ja maalaaukseen, olen ostanut pikkuviallisena autoni, osan autoista myös kolraivaurioisena ja tallissa kojannut kuntoon, taloni olen rempannut ja rakentanut yhden paritalon myytäväksi sekä osakehuoneistoja rempannut ja myynyt, marjassa käyn ja osan myyn kun ei viitsi muut kun rahdatut vinosilmät kerätä marjafirmoille(ilmaista rahaa metsät täynnä) ynnä muut asiat, ja rahaa säästää kun itse tekee kaiken, eipä tarvinnu lääkärissä käydä edes kynsisienen vuoksi, omenaviinietikalla ja raalla 100% desinfiointianeella sain sen hoidettua....verenpaineen sain alemmaksi myös omenaviinietikalla ja valkosipulilla sekä mustikoita syömällä....ei mene kalliisiin lääkkeisiin rahaa .....ihmisten olisi taas aika opetella omavaraiseksi ja onhan tästä hyviä esimerkkejä kuten pakettiautojen tuunaus retkeilyautoiksi joka kummasti innostaa itse tekemään kun saa halvalla matkailuton ja sitten on näitä asuntoflippaajia jotka netin kautta opetelleet remontoimaan...jotain positiivisia signaaleja on nähtävissä...näin meillä olisi työvoimaa riittävästi sille pikkuporukalle joka ostaa palvelunsa kuten ennenmuinoinkin....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132