Olen luonut tilin Tiktokkiin känykkäsovelluksella. Eli mulla on tili siellä. Mutta en kertakaikkiaan pääse läppärin kautta kirjautumaan tililleni, siinä kysytään vaihtoehtoja kirjaudu: puhelinnumerolla, sähköpostilla, googlella, facebookilla, jne...
tajun kylä että on tehty mahdollisimman vaikeeksi kirjautua sähköpostilla koska kaikkea muuta yrittäävät. Silti en alistu heidän mielivallalleen.
Eivät silti kertakaikkiaan suostu päästämään mua kirjautumaan sähköpostillani. Kun olen näppäillyt kirjautumistiedot ja salasanan, siihen tulee joku kiinankielinen testikysymys. On joku kuva ja kiinankielinen monivalinta. Sitä ei mitenkään voi kiinaa ymärtämätön läpäistä, olen kokeillut monta kertaa.
Eli , tahallaan tehyt mahdottomaksi länsimaisille kirjautua tietokoneella sähköpostilla. En suostu kirjautumaan muilla koska en halua että tietoni yhdistetään. Olen tervejärkisen skeptinen tiktokkiin.
NEUVOKAAS MUA!! Miten sen kiinankielisen testin voi läpäistä?
Kännykkä on mulla liian pieni, en jaksa sitä kautta.
TikTok ei päästä kirjautumaan tietokoneella
Anonyymi-ap
2
568
Vastaukset
- Anonyymi
"Olen tervejärkisen skeptinen tiktokkiin."
Olen siitä sinun tervejärkisyydestäsi täysin eri mieltä. - Anonyymi
Kokeile puhelimen Google Lens sovelluksella kääntää tietokoneen näyttöruudulta ne kiinankieliset tekstit. Jos saisit sillä selvyyden asiasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041871
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151631- 1441629
- 1031589
- 851557
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e521340Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851307- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241130- 691091