naisten kanssa varovainen
feminismin aate suojelee ulkomaalaisia naisia ja tuo heitä suomeen turvaan
väestössä naisten osuus kasvaa
suomi sekoittuu kansainvälisesti vieraiden maiden sosiaalipolitiikkaan ja jää velkaa
mikä pakottaa suomalaisia naisia vastavuoroiseen suhteeseen ulkomaalaisten kanssa
ovatko naiset suomessa jotka puolustavat feminismia valmiita vastavuoroiseen sitoutumukseen vieraiden miesten kanssa?
tietää ketkä suojelevat ulkomaalaisia naisia suomessa miehet tai naiset
jos mies suojelee vieraan miehen naisia, niin syyte voi muuttua petokseksi
varsinkin kun nainen valitsee suomalaisen uuden miehen suomessa
silloin suomen valtio suojelemisen perustelulla tuo vieraita naisia suomeen itselleen käyttöön, mikä voi ulkomailla kuulostaa NAISTEN RYÖSTÖLTÄ vain
lastensuojelu ei tiedä mitä tekee suojellessaan maahanmuuttaja, ulkomaalaisia lapsia
suomalaiset lapset jäävät velkaa ulkomaille
suojela ulkomaalaisia naisia on poliittinen teko
1
141
Vastaukset
- Anonyymi
globalisaation kannalta näennäisen väkivaltainen vaihto on toimivaa kommunikaatiota, jossa sekoitutaan keskenään
nationalistisesti toiset ihmiset tahtovat kuitenkin pitäytyä jossakin oikeudenmukaisemmassa tilassa ja valikoida tekojaan niin, että ei jää velkaa ulkomaille tai vähemmissä määrin
epäilemättä ulkomaalaissuhteet ovat täysin epäselviä ja niitä eletään ja vähemmän tiedetään kuin vasta kun vahinko sattuu
nationalistisesti ei kannata siis matkustaa ulkomaille, käyttää ulkomaalaisia tuotteita ja sekaantua ulkomaanpolitiikkaan, koska ulkomaat sekaantuvat suomen sisäiseen politiikkaan suomalaisten lupaa kysymättä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358