"Näin hallituksen ratkaisut iskevät eri kohteisiin: alkoholi, lääkekorvaukset, makeiset, opintotuki, eläkkeet, hoitajamitoitus.."
On se hyvä olla köyhä eläkeläinen ja raitis.
Vielä suhteellisen terve.
Ei paljoa kosketa hallituksen päättämät leikkaukset.
Rikkaat maksavat enemmän veroja.
Juopot maksavat pullostaan kohta maltaita.
Ja leipäjonot kasvavat.
Ei koske köyhää
23
535
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko koskaan miettinyt tätä ?
Ihan suomeksi sanottuna hyvä kysymys.
https://3.bp.blogspot.com/-R0W7jVA_YFc/XEcB-covsPI/AAAAAAAAlWs/GNMIor2KsO8gStLOSquJ8UP52ccRTR-cgCLcBGAs/s1600/veronkiertoon+puuttuminen.jpg - Anonyymi
Katselin että jos eroaisin kirkosta, se vero kompensoisi kruunun veronkorotukset.
- Anonyymi
Samaa minäkin miettinyt - paljonkohan säästöä se toisi vuodessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senhän näkee omaverosta. Minä maksan kirkolle yli 600 e vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä näet eri seurakuntien veroprossat.
https://www.vero.fi/syventavat-vero-ohjeet/paatokset/47465/kuntien-ja-seurakuntien-tuloveroprosentit-vuonna-2024/ Minä taas en missään tapauksessa eroa kirkosta.
Käymme sunnuntaisin hoitokoiran kanssa kirkon nurkilla lenkillä.
Pyydämme viikon synnit anteeksi.
Koira juo vettä ja minä juon pillimehun
Taas on kevyt olo.
En kyllä tiedä mitä syntiä koira on tehnyt.
Minä olen kiroillut ja tuittuilut.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senhän näkee omaverosta. Minä maksan kirkolle yli 600 e vuodessa.
Kirkollisvero on 1%
Sinulla on hurjat ansiot ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkollisvero on 1%
Sinulla on hurjat ansiot ;)3500 e eläkettä. Meillä taitaa olla ahne seurakunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös esitäytetystä veroilmoituksesta näy paljonko on kirkollisverosi osuus? Minulla on viimeisenä kohta jossa lukee: Veroihin ja maksuihin tehtävät lisäykset ja niistä tehtävät vähennykset (Kunnallisvero, kirkollisvero, sairaanhoitomaksu, yleisradiovero ja Ahvenanmaan mediamaksi) . Kirkollisveroa en ole koskaan maksanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkollisvero on 1%
Sinulla on hurjat ansiot ;)Eri seurakunnilla eri prosentti eli älä anna väärää tietoa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös esitäytetystä veroilmoituksesta näy paljonko on kirkollisverosi osuus? Minulla on viimeisenä kohta jossa lukee: Veroihin ja maksuihin tehtävät lisäykset ja niistä tehtävät vähennykset (Kunnallisvero, kirkollisvero, sairaanhoitomaksu, yleisradiovero ja Ahvenanmaan mediamaksi) . Kirkollisveroa en ole koskaan maksanut.
Minä olen kyllä maksanut.
Mutta joka sunnuntaina otan omani takaisin kolehtihaavista ja laitan tilalle vanhoja housunnappeja.
- Anonyymi
Veron korotus keskieläkkeensaajalle on 8e kuukaudessa. ALV on paljon merkitsevämpi tavalliselle suomalaiselle. Hallituksen määräämät pakot hyvinvointialueille rassaa meitä pahiten. Monella matkat kasvaa pitkäksi ja hoidon saanti vaikeutuu. Se merkitsee mulle paljon enemmön kuin muutama kymppi.
- Anonyymi
Kaikkien makeisten, keksien, pullien ja epäterveellisten tuotteiden verotusta voisi kiristää huomattavasti. Ei ihminen roskaa tarvitse syödä niin paljon, kuin nyt tehdään.
- Anonyymi
Pullaa, keksejä yms epäterveellistä on helppo tehdä itsekin ja reseptejäkin löytyy pilvin pimein. Itse en ole ostanut kyseisiä tuotteita kaupasta vuosiin, vain kahvilasta joskus kahvilla käydessäni kakkupalan.
- Anonyymi
On hyvä, kun on tuo kuningaskunta lähellä. Sieltä saa halpaa olutta ja karkkia muunmuassa. Sinne ei Purran sakset yletä
- Anonyymi
Hallitus on "sairas"
https://www.ess.fi/paakirjoitus-mielipide/6257657 - Anonyymi
Miksi nykyinen hallitus joutuu leikkaamaan? https://twitter.com/Jocka/status/1781419499503186263/photo/1
Muistutus http://velkakello.fi/- Anonyymi
Ei kiinnosta demaripopulisteja
- Anonyymi
Antti Rinne aloitti pääministerinä 2019, niin ensimmäisen vuoden budjettivaje oli 2 miljardia. Kun Sanna Marin lopetti 2023, niin seuraavan vuoden budjettivaje oli 14 miljardia. Sitten vasemmisto itkee leikkauksista. Omat näytöt talouden hoidossa ovat ala-arvoiset
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758