suihkukomeroon 1,5 tunniksi. Miten se on mahdollista? Hotellin henkilökunta pelasti.
Nainen juuttui
12
258
Vastaukset
- Anonyymi
Mä voisin juuttua kaivattuni kanssa suihkukoppiin 1.5h🥰
- Anonyymi
Näin sut 1,5 s. ajan hyväil... hyvin suihkussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sut 1,5 s. ajan hyväil... hyvin suihkussa.
Miten ihmeessä?🤭 oonko mä jossain piilokamerassa?
- Anonyymi
Taisi sammua tuliko vesivahinko voi noita korkeastikoulutettui jännäjennoi ja tinderityttöi no niil o kyl jännä elämä ja äksönii
Jos on isokokoinen, niin on mahdollista. Mä kokosin töissä yhen suihkukopin. Niin nainen tuli hurjana siihen, että ei tollasta, mä oon lihava ihminen, että tonne en mahu. Nii ei auttanu muu kuin pistää kokoon ja tilata uusi.
- Anonyymi
Sammuu sen lattiakaivon päälle niin että vesi ei pääse sinne alkaa tulvimaan koko huoneisto kun suihku päällä. Olen nähnyt tapauksen.
Millätavalla juuttui? siis jäikö lukkojen taakse, ettei päässyt sieltä ulos vai oli niin isokokoinen, että ei mahtunut ulos? mutta kyllä pitäis mahtua ulos, jos on sisäänki päässyt.
- Anonyymi
Taisi olla niin juovuksissa ja huumeissa että sammui eli nukkumatti tuli
Sisään päin voi ottaa vähän vauhtia, mutta ulos päin ei. Tosta kopista missä ylempänä kerroin, ei asiakas olisi tosiaankaan mahtunu. ja ite kun en ennalta voi tietää minkä kokoinen asiakas on. Mä ite kun mahun ihan mihin tahansa. Mutta tää ei ollu toi hotellin koppi vaan vuosia sitten.
JeroP kirjoitti:
Sisään päin voi ottaa vähän vauhtia, mutta ulos päin ei. Tosta kopista missä ylempänä kerroin, ei asiakas olisi tosiaankaan mahtunu. ja ite kun en ennalta voi tietää minkä kokoinen asiakas on. Mä ite kun mahun ihan mihin tahansa. Mutta tää ei ollu toi hotellin koppi vaan vuosia sitten.
Niin, kyllä sitä aina olettaa, että ihminen sopii sellaiseen normaaliin suihkukoppiin. 🤷🏼♀️
Oli varmaan hieman leveämpi lantioinen nainen... pääsi sisään sinne muttei pois.
Joskus oli kioskia ryöstämään yrittänyt nainen jäänyt lantiostaan kiinni ikkunaan josta meinasi pujottautua sisään. Siitä ikkunasta löytyi aamulla ja poliisit sitten irroittivat sen... Ei ne naiset nyt ihan joka alalle sovi vaikka kovasti feministit väittävätkin niin..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251501
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235