Näissä keskusteluissa jotenkin täysin oudosti ja omituisesti lähes poikkeuksetta unohtuu se, että suomalaiset ihmiset on ihan itse leikkauksia ja veronkorotuksia halunneet.
Suomalainen äänestää poliitikkoja, jotka lappaa maahan joutoväkeä, työntävät miljardeja tai kymmeniä miljardeja Hamas terroristien ja afrikkalaisten kyläpäälliköiden sveitsiläisille pankkitileille. Lappavat veronmaksajien rahaa Italiaan mafian tileille. Jne jne jne jne jne jne
Joka ainut suomalainen tietää erinomaisen hyvin, että näillä teoilla on seurauksensa, nimittäin se, että rahat loppuu.
Miten ihmeessä hallitus voisi olla leikkaamatta, kun suomalaisten äänestyskäyttäytyminen osoittaa, että suomalainen haluaa leikkauksia enemmän kuin mitään muuta.
Olisi väärin olla leikkaamatta
15
193
Vastaukset
- Anonyymi
jos leikataan ensin kaikki verot ja maksut pois. ihan kaikki niin sitten ok
- Anonyymi
Sitten ei toimi yhtään mikään. Anarkia on silloin päällä
- Anonyymi
jää se tunnin munakin pois
- Anonyymi
Leikkauksissa ja veronkorotuksissa demokratia todella näyttää kyntensä. Kansan tahto takuuvarmasti toteutuu. Jos ihminen on joka vaaleissa kuolannut matujen perään, vaatinut rahan lappamista terroristien sveitsiläisille pankkitileille, vinkunut tasa-arvovaltuutettujen ja sukupuolen tutkijoiden divisioonia valtion palkkalistoille, niin ei ole pienintäkään epäselvyyttä etteikö tuollainen ole leikkauksia halunnut.
- Anonyymi
Suomen porvaripuolueet eli kokoomus, PS, Kepu, Vihreät, KD, Rkp ja Liike nyt ovat halunneet jo vuosikymmenet halunneet ja haluavat edelleenkin Suomeen lisää ulkomaista halpatyövoimaa palkkoja polkemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen porvaripuolueet eli kokoomus, PS, Kepu, Vihreät, KD, Rkp ja Liike nyt ovat halunneet jo vuosikymmenet halunneet ja haluavat edelleenkin Suomeen lisää ulkomaista halpatyövoimaa palkkoja polkemaan.
Unohdit vasurit, sillä myös he puolustavat maahantuloa ja vielä sosiaaliturvalle lisää käyttäjiä. Sentäs halpatyövoima maksaa edes vähän veroa, mutta entäs nämä muut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hölöhöhlöhö
- Anonyymi
Ainakin hän on edesauttanut voimakkaasti sitä että on pakko leikata tai toinen vaihtoehto on täydellinen tuho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät ja RKP punikkipuolueita. Ei mitään oikeistolaisuutta vihreillä ole.
Kepu ja kokoomus peesaa vihervassuja. Ne ovat uusvasemmistolaistuneita puolueita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät ja RKP punikkipuolueita. Ei mitään oikeistolaisuutta vihreillä ole.
Kepu ja kokoomus peesaa vihervassuja. Ne ovat uusvasemmistolaistuneita puolueita.RKP veti täysin samaa politiikkaa kuin muut vihervassut edellisessä hallituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RKP veti täysin samaa politiikkaa kuin muut vihervassut edellisessä hallituksessa.
Vihreä liike on natsien ja kommareiden perustama liike muinaisessa Saksassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin hän on edesauttanut voimakkaasti sitä että on pakko leikata tai toinen vaihtoehto on täydellinen tuho.
Nimenomaan. Eikä niin tyhmää ole missään ettei ymmärtäisi, että valtion menojen paisuttaminen velaksi johtaa täysin väistämättä leikkauksiin.
Itsekin kyllä ihmettelen Kokoomuksen suosiota, kuinka he voivat olla suosituin puolue vuodesta toiseen. Ehkä se on tämä bisnes-ajattelu, ja ehkä äänestäjät haluavat itse olla tulevaisuudessa rikkaita... joten ajattelevat etujaan tulevaisuuteen.
Itse en äänestä ollenkaan, joten en ole syyllinen tai osallinen tähän koko hommaan millään tavoin.- Anonyymi
Tuo on sitä demokratiaa, kun kaikesta näkee, että ihmiset haluaa leikkauksia ja veronkorotuksia, niin annetaan niitä myös.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18368916
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266