Heippa! Olin ekaa kertaa Hollannissa ja oli positiivinen "yllätys" miten mukava maa, mukavia ihmisiä ja paljon nähtävää! Koska olin ensikertalainen keskityin enimmäkseen Amsterdamiin ja sen lähialueisiin... Kiertelin pari päivää Amsterdamissa ja rannikolta löytyi oikein kiva paikka: Zandvoort. n.15 minuuttia junalla Amsterdamista. Pitkä hiekkaranta, hyviä ravintoloita, pubeja. Niin ja sitten kierreltiin maaseudulla missä oli oikein kaunista. Lähden Hollantiin kyllä uudestaan:)
MAHTAVA reissu!
3
1075
Vastaukset
- pyöräilijä
Voisin sanoa tietäväni juuri mitä tarkoitat! Kova kaipuu jäi Tuulimyllyjen maahan, kun siellä kävin muutama kuukausi sitten. Ihania leppoisia ihmisiä, rentoa meininkiä, jazzia soittavia katutaiteilijoita, kahviloita, yöelämää... Suosittelen ihan kaikille! :)
Ja pakko päästä pian takaisin!!!- make
Joo mutta tuo AURINKOINEN sanan voit jättää ihan luvalla pois. Vaikka reissullasi oli aurinkoista, on Amstedam esim. Suomeen verrattuna erittäin sateinen paikka. Amterdamiin ei kannata lähteä hyvien säiden toivossa edes heinäkuussa. Tämä on fakta. Sinne mennään ihan muista syistä kuin auringon paisteen vuoksi, esim. kulttuuri.
- pyöräilijä
make kirjoitti:
Joo mutta tuo AURINKOINEN sanan voit jättää ihan luvalla pois. Vaikka reissullasi oli aurinkoista, on Amstedam esim. Suomeen verrattuna erittäin sateinen paikka. Amterdamiin ei kannata lähteä hyvien säiden toivossa edes heinäkuussa. Tämä on fakta. Sinne mennään ihan muista syistä kuin auringon paisteen vuoksi, esim. kulttuuri.
Aurinkoisella tarkoitin lähinnä hollantilaisten leppoisuutta ja ystävällisyyttä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076