Tänään aamulla tarkastelin kalojani erityisen tarkkaan, kun yksi on ollut vähän sairaana. Päätin kurkistaa myös partamonnini "pesään", joka sattuu olemaan aivan lasin vieressä. Yllätys oli melkoinen. Siellä oli sellainen minilyhtytetra (1,2 cm)partamonnin tilalla. Hymynkare levisi huulilleni. Olin jo pitkään miettinyt lyhtytetrojen kudetusta, mutta en ollut tehnyt mitään käytännössä. Pikkuinen uiskenteli hiljaa papukaijalehtimetsääni, jota kutsun sademetsäksi. iltapäivällä pelkäsin sen jo joutuneen vanhempiensa masuun kun näin sademetsän reunalla piiperotetrani. Se maistoi lehdestä palasen ja meni takaisin metsään. Ihan kun lapsonen olisi halunnut kertoa olevansa elossa.
Joten tästä pääsemme seuraaviin kysymyksiin:
1. Kuinka suuri tetran pitäisi olla, että muut kalat (marmoririhma, lyhtytetrat) ei sitä syö?
2. Kannattaisiko laittaa sille sellainen minivesikasviruukku piilopaikaksi, niistähän ei lähde mitään aineita veteen?
Kiitos vastauksista. Olen ihan simoiloinen :D
Löysin minitetran altaastani :D
jupasha
0
343
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076