....ja lopettaisivat sen HIM:in matkimisen.
Keksisivät jotain omaperäisempää...
8
895
Vastaukset
- Linda
...Piti vielä sanomani samat terveiset Technicolorin pojille vaikka eivät täällä tietty koskaan käy mutta kuitenkin.
- Lover_Of_Darkness
kyl aika pahasti nyt genret sekasin...Him on sitä poppi metallia ja Negative Glam Rockkia...
Matkimista...öh?
Ainakin mun tietääksein. - LadyGrinningSoul
Lover_Of_Darkness kirjoitti:
kyl aika pahasti nyt genret sekasin...Him on sitä poppi metallia ja Negative Glam Rockkia...
Matkimista...öh?
Ainakin mun tietääksein.Vai että Glam rockia... sallikaa mun nauraa:)
- Lover_Of_Darkness
LadyGrinningSoul kirjoitti:
Vai että Glam rockia... sallikaa mun nauraa:)
nauraa ihan rauhassa...xD...kai se jtn sellasta on...vai mitä se sitten mielestäsi on?
- arzi mccoy
Mä oon kyl ymmärtäny, et ne matkii enemmämki Hanoi Rocksia...
- satunnainen kulkija
polkupyörää ei kannata keksiä uudestaan, mutta nyt olet sekoittanut jo mopon ja pyörän...
- VoiLinda
Olisit itse keksinyt jotakin omaperäisempää, kuten loput urputtajat. Jonnen tukasta on liian helppo vetää Hanoit ja Him-vertauksia en ymmärrä ollenkaan.
Itse asiassa Negative ei kuulosta kummaltakaan. Paskaksi sitä taas haukutaan, koska se on reteetä ja nii kuuluu tehä jos on reipas ja uskottava..:) - ......
Eiköhän kaikki bändit oo saanu vaikutteita joltain? Ei se tarkota että matkis muita bändejä.. o.O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319