Tero, pyydän anteeksi etten ole päästänyt sinua lähelleni enkä kertonut tunteistani, vaikka sinä olet näyttänyt kiinnostuksesi. Rakastan sinua yli kaiken, mutta sinä olet naimisissa. Sinulla on lapsia. En haluaisi, että muut ihmiset joutuisivat kärsimään rakkaudestamme.
Sitä paitsi haluaisin sinut kokonaan, en halua toiseksi naiseksi. Pitäisikö minun silti uskaltaa kertoa sinulle, kuinka paljon sinua rakastan?
Terolle 40+
2
576
Vastaukset
- poika
Voithan aloittaa, ja olla Teron "salarakas", niin ettei hänen vaimonsa tiedä ?
- sade
Kiitos neuvosta, mutta eikö salarakas tarkoita aika lailla samaa kuin "toinen nainen"? Eli rakkaallani olisi silloin kaksi naista, vaimonsa ja minut.
Olen viime päivinä kuitenkin yrittänyt antaa Terolle pieniä epäsuoria vinkkejä kiinnostuksestani ennen hänen lomalle lähtöään. Hän saa sitten lomallaan miettiä, mitä oikein tarkoitin.
Ehkäpä kesän jälkeen asia vielä etenee johonkin suuntaan. Mutta salarakkaaksi en ainakaan pitkäksi aikaa halua, Teron on sitten tehtävä pikainen päätös, mitä hän jatkossa oikein aikoo. Salarakkaana on varmaan raskasta olla, kun ei voi soittaa toiselle vapaasti, ei liikkua kadulla avoimesti ja tietää, että oma rakas nukkuu yönsä jonkun toisen vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096