kuinka asiassa kävi mahdollisesti ,,teoreettisesti !
Mulla on teoria siitä
10
562
Vastaukset
- Anonyymi
..." Minulla ei ehdottomasti ole huolta Yhdysvaltain nykyisen presidentin kyvystä johtaa maataan, Stubb totesi yhdysvaltalaismedialle"...
Anonyymi kirjoitti:
Se on amerikkalaisten asia, fiksu ei aina sano mitä ajattelee.
no eikös stuppi sanonut jotain ,,eli se siitä fiksuudesta..älytön möläys
- Anonyymi
Orpo ja Valtonen boikotoivat EUn kokouksia...jep, jep.
- Anonyymi
Vai että teoreettisesti. Ettei vaan menisi yli kykyjen. 😁
- Anonyymi
no luulis nyt tällä älykkyysosamäärällä asiaa pystyvän käsittelemään hiukan paremmin kuin suurin osa suomalaisista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no luulis nyt tällä älykkyysosamäärällä asiaa pystyvän käsittelemään hiukan paremmin kuin suurin osa suomalaisista
Käytätkö duutsonien tikkataulua ja älykkyyttä samassa lauseessa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytätkö duutsonien tikkataulua ja älykkyyttä samassa lauseessa??
no ottaahan se sua pattiin kun olen älykkäämpi kuin sinä ja suurin osa
suomalaisista....mee kuule kloppi kunnon töihin ja lopeta tuo maleksiminen
- Anonyymi
Asia todennäköisesti noin. Pakko ollut asian kanssa työskentelevien lopulta tulla tulokseen, että 1+1=2, mutta asian julkinen myöntäminen myöhäisessä ajankohdassa olisi näyttänyt instituution kannalta todella pahalta. Todella todella pahalta.
- Anonyymi
Timo Harakalta nerokas oivallus Li Andersonille, kun hän lähtee EUhun.
"Tulit aikanaan Suomen eduskuntaan ja nyt lähdet duumasta."...heh.
Olen aina vieroksunut " demokratiassa" mielipiteen rajoittamista, tuo mieleen diktatuurin sanelupolitiikan.
Timo Harakalle ja 30 muulle itsenäiseen ajatteluun kykenevien ja "perseensä myymättömille" täytyy hattua nostaa.
Täytyy tunnustaa, että eduskuntaehdokkaani keskustassa alentui moraaliseen "huoraamiseen"
mutta en toiste mene samaa äänestämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738