1.sami helenius
2.pasi nielikäinen
3.jarkko ruutu
4.sayne toporovsky
5.jody shelley
helenius on ykköne ens kaudel varmana.laittakaa omanne.paljon muitakin hyviä löytyy esim hal gill.
sm-liigan - top 5-tappelijat
8
1047
Vastaukset
- reuhapalli
tietenkin jody on kautta aikojen paras tappelija sm-liigassa.mut huono oli tapella kun ei kukaan uskaltanu haastaa.nielikäinenkään ei uskaltanu tulla ees jyväskylään peliin.ensin uhos ja sit kun olis ollu paikka kokeilla niin imi vaan jennin tissiä kotona.
- JiiÄm
Jody Shelley koetti hakea Raumalla tappelukaveria monesta pelaajasta, mutta rauhoittui Hal Gillin puhuttelun jälkeen - muisti varmaan miten sai NHL:ssä turpiinsa Gilliltä!
- tommi
Marko Mäkinen pyyhkisi Shelleyllä jään pintaa jos vaan tappelemaan alkaisi.
- -IronFist-
JiiÄm kirjoitti:
Jody Shelley koetti hakea Raumalla tappelukaveria monesta pelaajasta, mutta rauhoittui Hal Gillin puhuttelun jälkeen - muisti varmaan miten sai NHL:ssä turpiinsa Gilliltä!
Puhu pukille...Gill vältteli Shelleytä minkä kerkes..hah hah haa! Shelley on kiistatta SM-liigan tähänastisessa historiassa kovin tappelija. Eihän se muuta osaa!! Ja kyllä Nielikäinen munas ittensä totaalisesti viime kaudella uhoamisellaan, eipä miestä näkyny jyppilässä!
Toni Mäkiaho
- Nimetön
AHHA... Sami Helenius??!!? No ei tod oo hyvä saatika sitte paras tappelia.. Mut jokaisella omat mieli piteet.. :) mut silti Helenius.. AHHA xD
- kiekkotietäjä
helge sittenkään oo ykkönen nielikäisen se kyl piksäis.mut en muista sit tiedäkää.kyl helge ei osaa ko tapella millokoha on viimeksi tehny maalin.ehkä joskus kolme vuotta sitten.menis kehittymään johonkii suomi sarjaan siel ehkä sais yhen syöttöpisteen.terveiset helgelle onnea ens kaudel pelicansiin pääset nelosketjuun.
- topvitonen
1.hal gill
2.jody shelley
3.steve larouche
4.sami helenius
5.pasi nielikäinen (pakko pistää joku omista)
haluisin lopuks kysyy että pelaako jody shelley sm-liigas ens kaudel??? sen tiedän et kaikki muut edellämainituist pelaa paitsi larouche. KERTOKAA. ja
jos pelaa nii misä joukkuees??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191