Joo tota ku ois semmonen ongelma et ku ettisin snessille final fantasyn tapasii pelei
oon menny snessille kaikki ff:it ja chrono triggerin oo menny läpi
Kertokaa joku hyvä rgp peli jota vois seuraavaks koklata. :P
Snes...
9
541
Vastaukset
Final Fantasyn ja Chrono Triggerin veroisia ei aivan ole, mutta jokunen.
Breath of Fire 1&2: varsin hauskoja, hiukan yksinkertaisia
Final Fantasy Mystiq Quest: hiukan yksinkertainen
Secret of Manat: ne varmaan tiedätkin
Lufia 1&2: mitä nyt olen vähän pelannut, niin vaikutti ihan kelvollisislta
Illusion of Time/Illusion of Gaia: Ok Zelda tyylinen seikkailu
Terranigma: edellisen epävirallinen jatko, pidin enemmän kuin Illusion of...
Paladins Quest: Eipä kauheasti minua vakuuttanut.
Secret of Evermore: Secret of Manan epävirallista jatkoa Squaren jenkkikonttorilta, paljon heikompi kuin SoM:it
Shadowrun: Pelannut tätä Kyberpunk tyylistä peliä vain vähän, mutta ihan mielenkiintoinen
Treasure Hunter G: ei ole tätäkään paljoa ehtinyt mutta pelin systeemi vaikutti varsin hauskalta.
Dragon Quest 4-6: Itse en ole pelannut, mutta japanissa melkein yhtä suosittuja Final Fantasyt. Ei julkaistu englannin kielisinä, fanikäännöksiä luultavasti on.
Bahamut Lagoon: eipä pahemmin pelailtu myöskään, Squaren peli kuitenkin, joten ei voi olla turhan kehno. Ainoastaan fanikäännöksenä.
Tales of Phantasia: Snesin viimeisimpiä rpg pelejä, alkuun nähden vaikutti kelvolliselta.
Star Ocean: tätä olen halunnut pelata, mutta en ole löytänyt toimivaa käännöstä. Ps1 ja Ps2:n jatko-osat ovat varsin hyviä.- Master
Pitääpä Kokeilla.
Oon muuten menny Illusoin of gaian ja secret of evermorenki. :D - Master
Taian kokeilla tota tales of phantasiaa..
Kuulostaa hyvält :P - Täh?
mut mistäs noit voi enää ostaa?
Täh? kirjoitti:
Eipä näitä enää pahemmin missään ole saatavilla, siksipä joutuukin hakemaan itselleen sen (tiedä kuinka laillisen) emulaattorin koneeseen.
- dark cloud
Kanooh kirjoitti:
Eipä näitä enää pahemmin missään ole saatavilla, siksipä joutuukin hakemaan itselleen sen (tiedä kuinka laillisen) emulaattorin koneeseen.
Pelitalossa on vielä aika hyvä valikoima. Vähän aikaa sitten näytti olevan Illusion of Time, mutta nyt on vissiin myyty. Itse en niinkään roolipeleistä ole kiinnostunut, mutta SNESille on muutenkin upeita pelejä.
http://pelikauppapelitalo.fi - Taikuri
Täh? kirjoitti:
TOP:ta ei saa englanninkielisenä mistään. Ko. peliin tuli fanikäännös (Dejap) vasta tällä vuosituhannella. Amerikan Nintendo ei tahtonut julkaista peliä, syynä kielenkäyttö, kaksimieliset vitsit, alkoholinkäyttö jne. Ihan mahtava peli! Siinä missä Chrono Triggerissä kaikki tavernat ja baarit ovat kahviloita joissa juodaan limpparia, tässä päähahmot vetävät rehellisesti kännit! ;)
Kannatta ehdottomasti tsekata, kun nyt voitte. Kuin final fantasyt, mutta taistelusysteemi on oivaltava ja tuore. Taistelut ovat reaaliaikaisia ja ohjaat päähahmoa, muut toimivat taistelusuunnitelman mukaan, mutta voi niitä komentaakin, jos tulee tarvis.
(TOP oli muuten ensimmäinen ja viimeinen Snesin 48 megabitin kasetille tehty peli)
- xartzix
zek it zek it!
- Taikuri
Molemmat Secret Of Manat (seiken densetsu 3 = secret of mana 2) eivät toimineet minulla kunnolla Snes9X:llä, tekstit eivät näkyneet kunnolla. Zsnesillä toimivat oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471