FF5

Jontzu88

Miten hemmetissä voin voittaa sen Omniscient:in siellä fork towerissa kun se tekee joka iskun jälkee aina sen returnin?? kiitos etukäteen.. huomautan vielä että peli on emulaattorilla ja olen savettanut siihen teksteihin ennen pääkkii!!??

3

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taisi olla niin, että kaikki fyysiset iskut aiheuttivat tämän returnin. Eli olet aika lailla kusessa, jos hahmosi ovat esim knight, ninja tai monk, ja olet tallettanut niin, että et voi vaihtaa luokkaasi. Muussa tapauksessa reflect päälle ja heität vahvimpia loitsuja. Lopulta bossi heittää Flaren, mutta jos reflect on edelleen päällä, kimpoaa se sinun eduksesi.

• Jontzu88

noin mä vähän arvelinkii.. mulla nimen omaan on pelkkiä iskijöitä enkä voi vaihtaa classii enää :/ no.. paska säkä.. ei voi minkää.. kiitos kumminkin :) nyt tiedän jatkossa miten tehdä

• Jontzu88
        Jontzu88 kirjoitti:

noin mä vähän arvelinkii.. mulla nimen omaan on pelkkiä iskijöitä enkä voi vaihtaa classii enää :/ no.. paska säkä.. ei voi minkää.. kiitos kumminkin :) nyt tiedän jatkossa miten tehdä

enhän mä ollukkaa savettan sillee etten vois vaihtaa ammatteja :) kiitos neuvoista, ne auttoivat :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8172
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5723
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      285
      5134
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      5013
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3787
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3011
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2727
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2528
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2512
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe