Miten hemmetissä voin voittaa sen Omniscient:in siellä fork towerissa kun se tekee joka iskun jälkee aina sen returnin?? kiitos etukäteen.. huomautan vielä että peli on emulaattorilla ja olen savettanut siihen teksteihin ennen pääkkii!!??
FF5
3
195
Vastaukset
Taisi olla niin, että kaikki fyysiset iskut aiheuttivat tämän returnin. Eli olet aika lailla kusessa, jos hahmosi ovat esim knight, ninja tai monk, ja olet tallettanut niin, että et voi vaihtaa luokkaasi. Muussa tapauksessa reflect päälle ja heität vahvimpia loitsuja. Lopulta bossi heittää Flaren, mutta jos reflect on edelleen päällä, kimpoaa se sinun eduksesi.
- Jontzu88
noin mä vähän arvelinkii.. mulla nimen omaan on pelkkiä iskijöitä enkä voi vaihtaa classii enää :/ no.. paska säkä.. ei voi minkää.. kiitos kumminkin :) nyt tiedän jatkossa miten tehdä
- Jontzu88
Jontzu88 kirjoitti:
noin mä vähän arvelinkii.. mulla nimen omaan on pelkkiä iskijöitä enkä voi vaihtaa classii enää :/ no.. paska säkä.. ei voi minkää.. kiitos kumminkin :) nyt tiedän jatkossa miten tehdä
enhän mä ollukkaa savettan sillee etten vois vaihtaa ammatteja :) kiitos neuvoista, ne auttoivat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471