Onko ideoita. Keitä ehdolla?
EUvaalit, ketä äänestää
11
425
Vastaukset
- Anonyymi
Mä äänestän PS Junnilaa.
- Anonyymi
Lintilä, pätevä, huumorimies
- Anonyymi
Totta jokainen äänestää sen mukaisesti, mitä itse kannattaa. EU:n vastustajat äänestävät änkyröitä ja laitaoikeistoa, me muut sitten EU-myönteisiä ehdokkaita.
Itse haen oman ehdokkaani kokoomuksen riveistä.- Anonyymi
Ei ole nyt helppoa valita
- Anonyymi
Sellaisia jotka ei leikkaa pienituloisilta sellaisia jotka ajattelee ihmisoikeuksia vapautta ja Suomen parhainta etuja. Oikeuksia mitkä meille kuuluu sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia jotka ei leikkaa pienituloisilta sellaisia jotka ajattelee ihmisoikeuksia vapautta ja Suomen parhainta etuja. Oikeuksia mitkä meille kuuluu sieltä.
Siis persuja
- Anonyymi
IRTI EU:sta ja EYPOsta!
oikeistoukko - Anonyymi
Tärkein asia on saada EPP ja ECR valtaan jotta tämä EU:n tuho eli punavihreitten ja liberaalien valtakausi saataisiin loppumaan . Joten Vilhelm Junnila parlamenttiin . Kokoomuksella on myös hyviä ehdolla .
- Anonyymi
Santenkelo on Kauhavan Kortesjärvellä asuva maanviljelijä. Äänestäkää häntä.
- Anonyymi
Teuvo Hakkarainen on varmaan kirosana tällä palstalla, valvojan mielestä. Vai onko Kiinan ystävä Niikko määrännyt niin että Teuvo Hakkaraista ei saa mainita tällä palstalla?
- Anonyymi
Mattilan Risto olis hyvä mies tuonne, viisas ja muutoonkin supliikki kaveri kaikinpuolin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897