Eilen piti olla Lahdessa vuoden Pride-tapahtuma. Kuitenkaan paikallislehdessä, Etelä - Suomen Lehdessä ei ole mainintaa koko juhlasta, ainoastaan Pride-lippujen varastamisesta. Vai onko Lahden media näin masennettu ja alistettu?
Oliko Lahdessa Pride 19.5? ESS ei kirjoita mitään asiasta
6
265
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ketään transtaustaista kiinnostaisi joku pride?
- Anonyymi
Mietipä sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietipä sitä
Olen miettinyt monta vuotta. Miksi ihmeessä joku haluaa roikkua taustoissa tai tehdä itsestään friikin, kun transsukupuolinen on kuitenkin hoitojen jälkeen ihan vaan nainen tai mies? Ellei sitten ole kyse sellaisesta, joka ei vaan yrityksistä huolimatta blendaa ja on pakotettu kuulumaan vähemmistöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen miettinyt monta vuotta. Miksi ihmeessä joku haluaa roikkua taustoissa tai tehdä itsestään friikin, kun transsukupuolinen on kuitenkin hoitojen jälkeen ihan vaan nainen tai mies? Ellei sitten ole kyse sellaisesta, joka ei vaan yrityksistä huolimatta blendaa ja on pakotettu kuulumaan vähemmistöön.
Eiköhän kyse ole toisten ihmisten tukemisesta. Ainakin meidän Pride-porukassa on mukana ihan tavallisia miehiä ja naisia vapaaehtoisesti mukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän kyse ole toisten ihmisten tukemisesta. Ainakin meidän Pride-porukassa on mukana ihan tavallisia miehiä ja naisia vapaaehtoisesti mukana?
Niin, se varmaan on se syy miksi näistä puhutaan juuri transihmiset-palstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Furryja, nahka-BDSM-väkeä ja sitten ties mitä non-binaryporukkaa tuntuu olevan kulkueet täynnä nykyään. Kuka tuollaista sitten haluaa? Ei muut kuin kyseiset näyttäytymisenhaluiset erikoisyhmät ja sitten tietysti poliittisia irtopisteitä ja hyvää mieltä keräilevät cis-hetkut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032