On huono olo helteen vuoksi. Asunto on kuuma. Makuuhuone on kuin saunassa olisi. Minulla on kroonisia sairauksia. Ne pahentavat helteen sietoa. Työnantaja vaatil sairauslomatodistusta. ItäSuomalaisella paikkakunnalla terveyskeskus on auki vain arkisin. Kun soitin keskussairaalan päivystykseen, hoitaja murahti"päivystys ei kirjoita sairauslomatodistuksia"
Joustamaton työnantaja
5
243
Vastaukset
- Anonyymi
suoli24 forumilla itkeminen auttaa
- Anonyymi
Eikös se olisi mukava mennä sinne työpaikalle ilmastoituun viileään tilaan?
- Anonyymi
Varsinainen vitsi. On paljon töitä, joissa työntekijä liikkuu monenlaisissa tiloissa. Helteen vuoksi se huono olo tulee joskus, mutta duuni pitää silti tehdä.
Sietämätöntä kuumuutta voi helpottaa tauotuksella, ja nauttimalla nestettä.
Ja, vähentämällä vaatetusta, tai kastelemalla työvaate. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinainen vitsi. On paljon töitä, joissa työntekijä liikkuu monenlaisissa tiloissa. Helteen vuoksi se huono olo tulee joskus, mutta duuni pitää silti tehdä.
Sietämätöntä kuumuutta voi helpottaa tauotuksella, ja nauttimalla nestettä.
Ja, vähentämällä vaatetusta, tai kastelemalla työvaate.No mitenkäs se helteinen oma asunto helpottaa jos jää kotia siihen helteeseen?
Eli aloittajalla vetää vain laiskansuonta tai pukkaa krapulaa.
Itse olen tehnyt ruumiillista työtä lähes 40 vuotta ja työ tehdään oli mikä helle hyvänsä eikä ilmastointia ole joten tiedän mitä on olla helteellä töissä, tiedän myös mitä on olla helteellä kotona.
- Anonyymi
kannattaa hommata siirrettävä ilmastointilaite ja nukkua vaikka tilapäisesti olohuoneessa, jos sen saa paremmin viilennettyä ja ellei ilmastointilaitetta saa makkariin asennettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132