Pronssipelit EM-kisoihin ja heti!!!
FIFA & Blatter pistäkää ruotuun...
5
352
Vastaukset
- ak3
asian tausta on - miksei pronssista pelata
- JiiÄm
Varmasti samasta syystä, ettei miestenkään EM-kisoissa pelata pronssiottelua (ei ole pelattu varmaan ikinä)!
- Monska
Minkä takia pelata pronssipeliä, kun ei siihen kuitenkaan löydy todellista panosta täysillä pelatun välierän jälkeen?
Ylipäätänsä playoff-henki ei kuulu futikseen, se on lätkäjätkien ja ringeten pelaajien juttu. Tää on tosin mun mielipide ainoastaan, mutta toi futiksen Cup-systeemi, jossa lähetään tappiolla himaan on aivan loistava. Edes C- ja B-nuorten turnauksissa (joissa itse olen ollut) ei ole löytynyt kahta motivoitunutta joukkuetta pelaamaan pronssista. - HAHA
Monska kirjoitti:
Minkä takia pelata pronssipeliä, kun ei siihen kuitenkaan löydy todellista panosta täysillä pelatun välierän jälkeen?
Ylipäätänsä playoff-henki ei kuulu futikseen, se on lätkäjätkien ja ringeten pelaajien juttu. Tää on tosin mun mielipide ainoastaan, mutta toi futiksen Cup-systeemi, jossa lähetään tappiolla himaan on aivan loistava. Edes C- ja B-nuorten turnauksissa (joissa itse olen ollut) ei ole löytynyt kahta motivoitunutta joukkuetta pelaamaan pronssista.Jos lajin kattojärjestö (FIFA) järjestää kaikissa turnauksissaan pronssipelin, niin kyllä silloin olisi myös UEFA:n...
Ja mietipä itse, jos voittaisit miesten EM-kultaa.. kisoja seurataan 210 maassa ja katsojia 2 miljardia... Kyllä semmoisista kisoista olisi sinustakin varmasti kiva saada pronssit, tosin eihän sinulla mitään mahdollisuuksia siihen ole!!! - Hulk
Monska kirjoitti:
Ylipäätänsä playoff-henki ei kuulu futikseen, se on lätkäjätkien ja ringeten pelaajien juttu. Tää on tosin mun mielipide ainoastaan, mutta toi futiksen Cup-systeemi, jossa lähetään tappiolla himaan on aivan loistava. Edes C- ja B-nuorten turnauksissa (joissa itse olen ollut) ei ole löytynyt kahta motivoitunutta joukkuetta pelaamaan pronssista.on voitettu, mutta hopea hävitty...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132