Mulla on liisarina vm-03 Corolla 1.6 Wagon Linea Sol varusteilla. On muuten talouteni ensimmäinen ja viimeinen japanilainen. Vikoja:
Kuskin ovi vuotaa vettä sateella sisään vaikka tiiviste on vaihdettu
Vaihdelaatikko rutisee
Kytkin ottaa ihan ylhäällä ja on helvetin jäykkä
Kojelauta natisee ja resonoi
Kuskin puoleinen sivuikkuna heiluu
Radio pätkii koko ajan
Ohjaustehostin kenkkuilee
Vedättäessä kuuluu keulalta hirveää kitinää
Jarrut vinkuu itsekseen ajossa
Corollan vikoja
27
5794
Vastaukset
- juttu!
Olisit laittanut vähän reilummin vikoja. Tuo on niin vaatimatonta. Koita uudelleen rohkeasti!
- 12,5 vuotias
Kas, kun ei minulla yhdessäkään monissa omistamissani ole ilmenny mitään vastaavaa.
- vikoja
Voisit laittaa vaikka että syö öljyä 100 litraa 10tkm ja että männänrenkaat pitää vaihtaa kerran viikossa jne.
- kalle
mä tajusin luopua toiotasta jo vuosia sitten
- auto
varmasti mitä tällä hetkellä on liikenteessä. Just tommoset natinat ja rutinat kuuluu ratin ja penkin välistä!
- yks vaan
Olen samaa mieltä että on luotettavin auto mitä on tällä hetkellä tieliikenteessä että suurimmat natinat kuuluu ratin ja penkin välistä .
- natina!
yks vaan kirjoitti:
Olen samaa mieltä että on luotettavin auto mitä on tällä hetkellä tieliikenteessä että suurimmat natinat kuuluu ratin ja penkin välistä .
tuskin kuuluu edes Toyotan penkin ja ratin välistä.
- ietti
Opelissa ei rutise kukaan.
- ecocarina
1.carinassa (-97) vuotaa kuskinpuoleinen takaovi
2.sama homma kolmoselle vaihdettaessa
3.sama homma kytkin ulvahtaa liikkeelle lähtiessä
4.nitinää riittää jostain airbägin paikkeilta
5.ikkunat ok
6.radio ok (panasonic)
7.tehostin ok ( vielä...)
8.alustassa kolinoita
9.jarrut ok. - Konevarikko
Halpahintaisen auton perusominaisuuksia. Luotettavuudessa kallistuisin tyystin erimerkkeihin sillä toyota ei juuri kehuja saa. Laatu ja toyota on mainosmiesten keksimä hokema. Pitkät takuut ja pakolliset huollot takaavat varmasti kalliit ja luotettavat kilometrit, mutta voiko liukuhihna autolta todella edes odottaa tädellisyyttä. Tilaston kaunistelua ja ihmisten rahastusta koko homma. Maineella tehdään rahaa, toyota keksi että sen saa mainostamalla.
- euroautossa
Japseissa ei noita ole. Heitä provosi vaikka VW, Ford, Rellu ym. palstoille.
- Pakko tyytyä
Eli mulla on corolla 02-Hb (uutta korimallia) ja mulla on tullut tälläsiä "vikoja".
Kojelauta natisee (tuli vasta tänä vuonna)
takalasi välillä metelöi.
Moottori resonoi pienillä nopeuksilla
Ei esim. noi mun viat nyt niin pahat oo. Kuiteskin autolla on kohta 3-vee ikää. Ja sen verran oon corollasta pitänyt että syyskuun alussa tulee uus corolla pikkasen paremmin varusteltuna.- Toyotaa
Joo Moottori resonoi pienillä nopeuksilla.
Tää on tuttu Toyotasta. Venttiilit siellä nakuttaa. Mun kahdessa edellisessä Toyotassa oli sama vika aina kun koneella vedätti esim. 60km/t nelosella kun kierrokset oli 3200. - tämäkin
Toyotaa kirjoitti:
Tää on tuttu Toyotasta. Venttiilit siellä nakuttaa. Mun kahdessa edellisessä Toyotassa oli sama vika aina kun koneella vedätti esim. 60km/t nelosella kun kierrokset oli 3200.mistä keksitkin
- korollassa
Toyotaa kirjoitti:
Tää on tuttu Toyotasta. Venttiilit siellä nakuttaa. Mun kahdessa edellisessä Toyotassa oli sama vika aina kun koneella vedätti esim. 60km/t nelosella kun kierrokset oli 3200.kuuluu jotain pientä kilkatusta kun on 17000rpm.
olisko tyyppivika - varmaankin
korollassa kirjoitti:
kuuluu jotain pientä kilkatusta kun on 17000rpm.
olisko tyyppivikaJarnolla kiertää 19000 rpm asti ilman kilkatusta.
- Pakko tyytyä
tämäkin kirjoitti:
mistä keksitkin
ja mikäköhän heitto tääkin nyt sit oli?? Eikös jokaisessa autossa jotain vikoja ole? Mieluummin voisit olla kommentoimatta ollenkaan kuin tuollaisia kommentteja...
- Pakko tyytyä
Toyotaa kirjoitti:
Tää on tuttu Toyotasta. Venttiilit siellä nakuttaa. Mun kahdessa edellisessä Toyotassa oli sama vika aina kun koneella vedätti esim. 60km/t nelosella kun kierrokset oli 3200.En ole pahemmin katellut millä kierroksilla kone resonoi kun mulla on automaattivaihteisto. Jos en väärin muista niin n. 30-40km vauhdissa moottori resonoi.
- toy
Toyotaa kirjoitti:
Tää on tuttu Toyotasta. Venttiilit siellä nakuttaa. Mun kahdessa edellisessä Toyotassa oli sama vika aina kun koneella vedätti esim. 60km/t nelosella kun kierrokset oli 3200.joo sama vika varsinkin kun vedättää kevyesti loivaan ylämäkeen
- Kyllästynyt
Mulla ainankin imusarja rikki( n.20000 km ajettu),kun ihmettelin resonointia pienillä kierroksilla...kannattaa käydä tarkastuttamassa!
Nyt mitarissa 50000 km ja pyörän takalaakeri paskana...perrrr...vaihtoon!!!!
- jade
Autokin on vain ihmisen tekemä joten eipä täydellistä oo olemassakaan. Oon huomannu itsessäni sen, että kun autosta alkaa löytyä ( edellä kerrottuja ) ns. vikoja oon itseasiassa autokuumeessa.
Kestää n. 2-3 vuotta auton hankkinnasta kun kyllästyttää ja pitäs taas vaihtaa ettei arvo kerkeä tippumaan. Jostainhan sitä on alettava jos aikoo vaihtaa autoa. On helpompi moraalisesti vaihtaa autoa kun saa emännälle kertoa kuinka huono tää 3 v.auto on. Jouset nitisee ja hiekka ratisee ja ikkunasta vinkuu kun se on vähän auki jne.
Että sillee.....ei provo kuitenkaa, vaa omakohtaisesti koettua. - Dtrtt
Taas on Corollan paska huollossa (vm.02), nyt riittää!!!!
Alle tulee joko skoda, focus, megane tai golffi.- kannattaa
ilman muuta mennä ostamaan laatua, jota ei tarvitse edes huoltaa!
- huoltaisi
kannattaa kirjoitti:
ilman muuta mennä ostamaan laatua, jota ei tarvitse edes huoltaa!
niin silti niitä rempataan jatkuvasti.
- jaus
Miul on perus-Golfi 1.4. vm -95. Vikalista: kuskin puoleinen ikkuna kitisee jos se on vähänkin raollaan. Ilmastointikytkimestä meni kakkos asento, piti vaihta koko paneeli. Sisä-, tavaratilanvalot häviää välillä. Toinen takajarru vinkuu. Ohjaustehostin uusittu, (saatto olla tosin reikä suojakumissa.)
Talvella hidas lämpiämään sisältä.
Auto on merkkihuollettu uudesta lähtien. Ajokm. on 177 000 km. Satarttimoottori "kurahteli" käynnistäessä, piti vaihtaa.
Etuhelmat pehemeät, ei uskalla tunkata. Ruostetta löytyy helmojen alaosista.
Hyvää: ajo-ominaisuudet, jämäkkyys ajossa, tienpäälle ei ole tarvinnut koskaan jäädä vian takia.
- rolla co
no mut se jousto osan resonointi tekee mut oikeesti hulluksi 200 ecuu maksaa uus ja takeita ei ole et se kestää näääääääääääääärgäääääää tollastako ääntä ku pitäis kuunella ajaessa ei kiitos
- Anonyymi
Matti Näsä päivää! Hähhä. Juu eikunnääs semmone asia mulla oli, että jos
jotakuta kiinnostaa tollaset Toyota Mark II seittekytäneljä, tai sitä nuorempien
yksilöiren kunnostus tai huoltotoimenpiteet, ni tässois vähä listaa
Toyota Mark II on, autoista ehkä voittamaton, pientä laittoa se vaan sitten
baanalle rassailemaan, kone mielellään duunataan ja plyysi sisustus puunataan.
Jumankauta juu nääs päivää! ei ole huolen häivää. Wunderbaumit ku tunnelmaa
tuo, ratio ja buusteri saundit luo. Jumankauta juu, jumankauta juu nääs päivää.
Talvikiekoista nypi nastat pois, kireemmät iskarit olla vois. Kukkivat helmat
kitataan, Romurauta renkaat roudataan, kaljalla takakontti täytetään ja
viikonloppu viihteessä räsitään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738