Kiperiä kysymyksiä Kindon Heartsista

diabolos

Aloitin taas pitkän tauon jälkeen kyseisen pelin läpipeluun. Nyt heti alussa tuli mieleen pari kysymystä.

1. Miksi Soralla ja Rikulla on niin ylisuuret kengät. Muiden saaren asukkaiden kenkien koot ovat normaalit. Onko Rikulla ja Soralla liikaa varpaita, vai onko heillä liian kylmä, että pitää panna kymmeniä sukkakerroksia. Vai ottavatko he sanonnan "olla isokenkäinen" liian kirjaimmellisesti?

2. Minnillä on jostain syystä aivan liian iso pää vartaloon nähden. Onko hänellä vesipää, vai onko hänellä anoreksiasta johtuen kuihtunut ruumis? Tai sitten hänellä on vain kusi noussut päähän.

3. Miten hessun pää mahtuu hänen kypäräänsä? Eräässä välivideossa Hessu makoilee nurmikolla, ritarin kypärä päänsä päällä. Aukko josta Hessun pään pitäisi kypärään mahtua, on aivan liian pieni. Kypärän tilavuuskin on mitätön verrattuna Hessun valtavaan päähän.

Joo siinä pari kysymystä KH:sta. Jos joku tietää vastaukset näihin elämää suurempiin kysymyksiin, silloin minä nostan hattua todelliselle tietäjälle.

5

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dragonknight

1. ne on gansta pojkia
      2. Se on olio jolla ei ole selkää (!)
      3. Disney juttuja, cartoon stuff.

• 1. Riku ja Sora kärsivät minkä lie tasapaino rauhasen vajaa toiminnasta (se vettä sisältävä käpy korvan simpukan vierustassa), ja heillä on vaikeuksia pysyä pystyssä. Siksipä he tarvitsevat jykevät kengät kaatuilemisen estoksi.

2. Ei keksi mitään loogista. Anoreksia taitaa olla järkevin ratkaisu. Prinsessana hänen täytyy olla edustuksellinen, ja linnanväkihän ei mitään pullukoita salli, ja näin ollen Minni on ottanut liian kovat paineet hoikan vartalon ylläpitoon.

3. Lämpölaajeneminen. Kypärä kuumennetaan tarpeeksi kuumaksi, että Hessun pää lopulta mahtuu suurentuneeseen pääaukkoon. Jäähtyessä kypärä taas kutistuu, ja voila pikkuruinen kypärä on istutettu Hessun päähän.

• diabolos

Nostan viisaammilleni hattua.

• diabolos kirjoitti:

Nostan viisaammilleni hattua.

Ehkäpä ei menneetkään lukiovuodet aivan hukkaan. :D

• BubbleGirl

1.No mää luulen, että ylisuuret kengät kuuluu ihan tähän tyypillseen Manga-maailman piirteisiin.
      2.Luulen, että taas sama vastaus. Vesipää olis sitten tosiaan se toinen vaihtoehto. x)
      3.Jos Hessulla on muuntautumiskykyinen kumipää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe