Mulla on parin päivän päästä toi terveystarkastus ja haluisin tietää mitä siellä tehdään. Varmaa ainaki perus paino, pituus. Mua ahdistaa kun en tiedä mitä sillä tehdään ja sitte jos joku ihana vastasis nii voisin kattoo mun vaatteet sillee et ois mahdollisimman helppo. Kiitos jos joku ihana vastais tähän nopeesti.
7lk:n terveystarkastus
3
366
Vastaukset
- Anonyymi
Sen voin kertoo että oon itekki menos seiskalle ja tiiän vaan sen että siellä on ehkä jotain lusikkatestejä (riippuu sukupuolesta) mutta aika samanlainen kuin 6
Ei kannata jännittää😊 - Anonyymi
Ei siellä mitään kummmempia tehdä. Laaja terveystarkastus on sitten kasilla,
- Anonyymi
Terveystarkastuksista on olemassa THL:n ohjeet:
https://thl.fi/aiheet/lapset-nuoret-ja-perheet/sote-palvelut/opiskeluhuolto/kouluterveydenhuolto/terveystarkastukset
Siellä enimmäkseen keskustellaan. Tehdään perusmittaukset: pituus, paino ja verenpaine. Voidaan ottaa sormenpäästä verinäyte, josta katsotaan hemoglobiini ja verensokeri. Annetaan rokotuksia, jos niitä puuttuu. Murrosiän kehitystä arvioidaan katsomalla niitä paikkoja, mistä kehitys näkyy, mutta missään tapauksessa siellä ei mitata penistä, ei tutkita neitsyyttä eikä tehdä mitään lusikkatutkimusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833