Kuka on tämä maikkarin aamutv:n uutistenlukija, jolla niin kivasti puserossa pullottaa? 🤩
https://aijaa.com/OdlIdB
Mtv uutistenlukija
17
492
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sillä on suolapurkki tuossa pöydällä?
- Anonyymi
Sun mutsis se siellä aamu-tv:ssä on :)
- Anonyymi
tuo on varmasti toistasataa vuotta mutsia nuorempi
- Anonyymi
Tuolla naisella puuttuu pullotusta lantionseudulla, joten hän korostaa ylävartaloa.
- Anonyymi
se mitään korosta, normaali mekko päällä, ei vaan oo ampiaisvyötärö
- Anonyymi
Juuri tuollaisesta on vastusta sängyssä!
- Anonyymi
Painijan vartalo, tai moukarinheittäjän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painijan vartalo, tai moukarinheittäjän.
Ja sinä joudut naisen puutteessa vetämään käteen.
- Anonyymi
Mistä sais naisen, joka olis vastaavanlainen
- Anonyymi
Tuo kun istahtaa naamalle nassuttamaan, niin tietää olevansa tosinaisen käsittelyssä.
- Anonyymi
Tietääks kukaan minkäniminen uutistenlukija tämä punatukka on?
- Anonyymi
Siltä puuttuu hammas 23. 🦷
- Anonyymi
Tuonne kitaan kun saisi survoa kyjpää juurta myöten. 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuonne kitaan kun saisi survoa kyjpää juurta myöten. 🤪
Mä voisin olla tuo mikrofonin johto.
Ei tuollaiset teinilikat pahemmin kiihota, toista se on vaikka tämä Heidi Klum.
https://www.instagram.com/p/C8x8THACdaQ/- Anonyymi
👍.
- Anonyymi
Mulla alkoi pullottamaan housuissa, kun katsoin tuota kuvaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154