Työpäivän aikana sormeilu

Anonyymi-ap

Olen 24 vee bi-tyttö. Työskentelen osittaisessa asiakaspalvelutehtässä ja meitä on ohjeistettu pukeutumaan sporttisesti. Satun nyt hieman tykkäämään kun minua kattellaan - ja tämä on kumpaankin suuntaan. Huvittaisi käydä joskus antamassa vähän sormea itelleni, mutta tulee jotenkin kinky olo enkä sit menekään.

Tekeekö muut tätä, dildoja en usko kovin monen oikeasti kuskaavan töihin (lienee onlyfans - kamaa). Mut siis ihan perus orkku silleen jos nyt on himot..? Yks kundi meillä käy miesten tiloissa vetämässä käteen se tiedetään : )

8

1668

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla kulki tekopillu töissä jossain vaiheessa. Kiva oli inva vessassa sitä panna.

• Anonyymi

Vaimo pitää dildoa mukana töissä. Saan videoita pitkin päivää. Työhuoneesta, autosta, asiakkaan luota, sovituskopista jne

• Anonyymi

No asiakkaan luona mitä luultavammin saa muutakin kun sitä dildoa pelkästään oisko sunkin kannattan opetella tyydyttään edes vaimos ni sen ei tarttis dildoa kuskata töissä mukana

• Anonyymi

Vai oletko se sinä?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oletko kiimainen puhelinmyyjätär.
      Sormi pillussa esittelet asiakkaille liittymäsopimuksia
      Vai se vaalea respan neito jonka posket punoittavat ja nännit näkyvät paidan läpi kovina nappuloina?
      Ja joudut vaihtamaan pikkarit monta kertaa vuoron aikana

Karl von Kuk

• Anonyymi

Kerro toki lisää ,älä ujostele;)

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2214
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1740
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1425
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      108
      1247
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1219
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe