Kokemuksia dokteronline laihdutuslääkäreistä

Anonyymi-ap

Miten tuo sivusto käytännössä toimii? Saako suomalaisen lääkereseptin vai pitääkö hakea lääkkeet ulkomailta vai onko kyseessä huijaus?

5

1442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen tilannut sieltä nyt parin kuukauden ajan, ei ole huijaus. Ei saa suomalaista reseptiä ja lääkkeet lähetetään kotiin ulkomailta.
      Suomessa en ko lääkkeeseen saisi reseptiä (en ole ylipainoinen ja käytän lähinnä painon- ja alkoholinkäytön hallintaan). Aivan mieletön lääke !

• Jos se on lääkeluettelossa niin toimitus postitse ulkomailta on laitonta.

• Anonyymi

Hei, mitä laihdutuslääkettä olet sieltä tilannut? Harkitsen itse myös tilaamista, koska en normaalipainon ylärajoilla saisi muualta reseptiä. Kallistahan tuo on, mutta ehkä siksi saatavuuskin on ainakin Muajarossa hyvä. Tuliko lähetys nopeasti ja tilasitko useamman kuukauden aineet samalla?

• Anonyymi

Täällä yksi joka harkitsee laihdutuslääkkeen tilaamista. Onkohan kannattavaa vaan meneekö rahat hukkaan?

• Anonyymi

Olen tilannut saxendaa pitkän aikaa. Kaikki toimii hyvin. Ainut miinus korkea hinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      85
      3141
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3003
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe