Tosijaan tuossa pari pv sitten laitoin minun peugeot speedfight 3 kiinni tehoputken, samalla otin siitä irti tuorevoitelujärjestelmän. Tämän takia se on laukaissut jonkinlaisen ajoneston(?). Kipinä tulee kun en pidä akkua kiinni. Mutta heti kun laitan akun kiinni, ei tule kipinää eikä lähde muutenkaan käyntiin. Onko tälle mitään toivoa huijata/ohittaa tätä ajonestoa(?). Haluaisin mielelläni pösön toimimaan sillä saan kortin ensiviikolla ja harmittaa todella paljon, että koko skoba ei toimi.
Peugeot speedfight 3 ei käynnisty.
4
606
Vastaukset
- Anonyymi
Pyöräily on terveellinen kesäharrastus. Katotaan sitä skobaa sitte syssymmällä.
Kyllä sain sen sittenkin toimimaan :D Piti huijata tuorevoitelusysteemiä siten, että se on vielä siellä kiinni mutta olen ohjannut letkut sillain että pumppu pumppaa öljyä takaisin säiliöön.
- Anonyymi
Olet nero🫵
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299