Onko normaalia käytäntöä, jos häirikköjä siirretään saman taloyhtiön sisällä oleviin muihin taloihin? Tässä talossa eräs häirikkö sai häädön metelöityään ja muuten häiriköiden muita asukkaita. Mutta noin reilun vuoden päästä samainen häirikkö tuli asumaan samaan taloon, mutta toiseen asuntoon. Eikö taloyhtiöt pidä mitään rekisteriä asukkaistaan? Näin ainakin toimii Paraisilla eräs isännöintiyritys.
Häirikön siirtäminen taloyhtiön sisällä
Anonyymi-ap
3
264
Vastaukset
- Anonyymi
ei taida olla vissiin laillista pitää mitään persona non grata listaa, vaikka periaatteessahan vuokranantajat kai saa itse asukkaansa valita. Harmi toki muiden asukkaiden kannalta ja monestihan siinä pystyy ennustamaan mitä tulevaisuudessa käy...jos on tunnettu häirikkö.
- Anonyymi
Vuokralaisista voi olla pulaa huonoilla alueilla. Kaikki kelpaa.
- Anonyymi
Aivan normaalia toimintaa JVA:lla meluapinat siirretään asunnosta toiseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058287- 1125784
- 565297
- 2895216
- 783881
- 583051
- 662767
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501