Olen ehkä epäisänmaallinen ihminen, mutta sanon silti, että nykyisen presidentti Stubbin rouvan hymy on joissain valokuvissa kuin irvistys. Useimmiten hänen hymynsä on ns tekohymy, mutta hyvin monissa kuvissa pikemminkin kuin irvistys kuin minkäänlainen hymy. Minulle asia näyttäytyy siis noin. Sorry siitä !
Rouvan hymy on kuin irvistys
8
231
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen näkee asian tavallaan. Ja kauneus on katsojan silmissä…..jne….
- Anonyymi
Nykyistä presidenttiparia ylistetään jostain syystä maasta taivaaseen. Ovat tyylikkäitä,edustuskelpoisia, urheilullisia, fiksuja jne, jne.
Ennen puhuttiin esim. maan äidistä. Stubbin rouvasta tuskin kenellekkään tulee mieleen lämminhenkinen, maanläheinen, äidillinen suomalaista elämänmenoa ymmärtävä henkilö. Jos joku niin sanoo, niinvalehtelee. - Anonyymi
Stubbin hymy onkin sitten kuin suoraan hammastahna mainoksesta. Juu.
- Anonyymi
Stubb ja hänen rouvansa ” hymyilivät vapautuneesti” Nato kokouksen päätteeksi, kirjoitti Iltalehti.
Sepä hyvä. Nyt on maailmanrauha ilmeisesti turvattu . - Anonyymi
Hevonen on jalo eläin.
- Anonyymi
Irvistäisit itsekin, jos sinulle kerrottaisiin mitä Stubb on puuhaillut Turun Ruskean Talon kellarissa.
Karmeita asioita. - Anonyymi
kerro
Stubbilla itsellään on vähän samanlainen "amerikanhymy". Hampaiden pitää näkyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327