Joku jossain varoittelikin jotain jo, mutta toistelen tässä, ettei turhia haaveita petaisi omaisuuttaan tuhlaamalla. Eli Varsinkin kiinan-droppauksessa on tämä Temu vallannut nopeasti markkinaa valtavalla markkinointibudjetillaan, käyttää käsittääkseni euroopan valloitukseen lähes 100 miljoonaa. Myy halvemmalla kuin muut.
Hyvä esimerkki on vaikka leivontavälineet. Et saa ostettua varastoon tai edes bigBuy:lta siihen hintaan mihin Temu myy ulos. Miten sinä laitat siihen enää euroakaan päälle omaa katetta? Sama tilanne on vaatteissa, kaikissa muovituotteissa ja käsityötuotteissa, Kiinalaiset polkevat hinnat maan rakoon. Niillä ei voi pärjätä.
Jos sinulla on oma tuote, siis itse valmistat tuotteen, silloin voit omassa verkkokaupassa saada myyntiä aikaan ja tienata elantosi. Muuten kiinalaiset kyllä tappavat suurimman osan verkkokaupoista vuoden 2025 aikana.
Älä aloita dropshipping-firmaa!
Anonyymi-ap
2
117
Vastaukset
- Anonyymi
Niin yksityiset ei saa ostaa kiinasta kun se on suomen talouselle tuhoisaa ja ne vaatteet on myrkkyä täynnä
Kuitenkin kauppiaat tilaa itse kaikki kinasta ja ostavat suuriakin eriä ja saavt halvemmallakin
Ja myyvät kansalle,
Kauppa ja huijaus on,se mikä, kanttaa
Teko kokkare - Anonyymi
Kaksinaismoraalia sen ne kauppiaat osaa
Mistä muuaya enäämitään tulee kuin temusta
Volvonikin voi tilaa temusta
Fake kokkare
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180