Voiko ihminen jolla on vaikea älyllinen kehitysvammaisuus oppia lukemaan, maksamaan itse verkkopankin kautta yksin vuokra laskut, kirjoittamaan.
Ja tekemään yksin ruokaa, kun minulla on selkeästi, kun kyselen ja puhun yhdestä samasta asiasta ja en osaa huomaa onko äiti juonut alkoholia liikaa tai onko toinen ihminen vihainen.
Serkku kirjotti joka tietää lapsista 4-5 vuoden iässä lapsi kyselee asioita koko ajan ja puhuu yhdestä samasta aiheesta eikä mistään muusta.
Voiko ihminen jolla vaikea älyllinen kehitysvamma oppia puhuu selkeästi jos onkin minun kohdallani vaikea älyllinen kehitysvamma ja Lievä Adhd
Kun esim kysely on eleitä ja ilmeitä en osaa tulkita.
Ja kyselen jotenkin tuntuu, että voisi olla, että olisi vaikea älyllinen kehitysvammaisuus ja Lievä Adhd.
Kun vaikea älyllinen kehitysvamma on yhtä kuin 3-5 vuoden iässä.
Miksi jos joku ihminen oppii lukee ja kirjoittaa ja ei tarvitse ohjausta lääkäri laittaa Lievän älyllisen kehitysvamman ja vaikea Adhd.
Kun se voi ihan hyvin olla mielestäni toisin päin yhtä, että on vaikea älyllinen kehitysvammaisuus ja Lievä Adhd eli Add
Vaikea älyllinen kehitysvammaisuus
0
226
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106