Miten sillä eetulla nynyään menee vielläkö se on lyömäton Petonimies ? Kuulema rypee isoissa rahoissa petoni hommissa tienaa kuulema hyvin ..kehu et yli satkun vuodessa saa lapaan !!!
Eetu Räty 10
13
1129
Vastaukset
- Anonyymi
No ei varmasti saa satkua vuodessa kukaan petoniukko
- Anonyymi
Soita ja kysy. Ai niin! Ethän sä uskalla
- Anonyymi
Minulla pyyhkii hyvin. Tosiaan noin 115 tonnia tuli verottomana käteen. Ahkeruus palkitaan.
- Anonyymi
Mä oon saanu enemmän pindee ku sä syöny leipää.
- Anonyymi
Minulla on isompi penis kuin sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on isompi penis kuin sinulla.
Se on sitten poikaystäväsi onni, mikäli pitää isosta.
- Anonyymi
Tännä vuonna betonihommia on riittäny ja voi olla että 120.000 euroo menee rikki. Ei huono.
- Anonyymi
Syö sitä leipää
- Anonyymi
Sitte saan boonuksia jotain kympin kun en ole lintsannu yhtään.
- Anonyymi
On se pitkä , mutta ohut .
- Anonyymi
No perkule ei se Eetu sit turhaan Oo tulojaan Kehunu Arwidissa...On se vaan kova kasvo !! Kuulema asuu aika komeessa kämpässäkin kun on sijoittanut näi kertoin!
- Anonyymi
Betonimies ei puhu baskaa. Reilu kaveri joka o n kaiken käsillään ansainnu. Ei ole mikään helppoheikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Betonimies ei puhu baskaa. Reilu kaveri joka o n kaiken käsillään ansainnu. Ei ole mikään helppoheikki.
Helppoheikiksi ei oo monesta, eikä se ihmistä huonommaksi tee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981400
- 1191325
- 691270
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2601010- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937