Käännytyslaki saatiin eduskunnassa läpi, hyvä hyvä. Seuraavaksi tarvitaan Reconquista-laki voimaan koko EU:n alueella.
Rajalaki_hyvä alku
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Sisäministeri Mari Rantasen (ps) mukaan itäraja avataan heti, kun turvallisuusviranomaiset arvioivat sen olevan mahdollista.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/92775318-9901-49b1-828f-bb79fa8511ab - Anonyymi
Vitun persut ovat heti avaamassa rajoja. Pitääkö viedä Tatjanalle ruplia vai mistä on kyse?
- Anonyymi
Äiti tuo sulle euroja 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti tuo sulle euroja 😂
Toden totta Iivana, täällä lännessä käytetään euroja. Toisinkuin teillä siellä kehitysmaassa.
- Anonyymi
Mitäs se punaryssä pieree, vihervassarit yritti vesittää käännytyslain. Perkeleen maanpetturit.
Sellaiset kuin sinä, anonyymi kommentoija. Kyyditys itärajan taa olis kohdallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs se punaryssä pieree, vihervassarit yritti vesittää käännytyslain. Perkeleen maanpetturit.
Sellaiset kuin sinä, anonyymi kommentoija. Kyyditys itärajan taa olis kohdallaan.Mari Rantanen, PS:
Sisäministeri Mari Rantasen (ps) mukaan itäraja avataan heti, kun turvallisuusviranomaiset arvioivat sen olevan mahdollista.
"On olemassa muitakin perusoikeuksia. Oikeus perhe-elämään, oikeus elinkeinotoimintaan, oikeus liikkumisvapauteen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaiset kuin sinä, anonyymi kommentoija. Kyyditys itärajan taa olis kohdallaan.On se Suomi kumma nykyään
-vihervasurit vei Suomen NATOON
-persut availee rajoja
Ei olisi uskonut jos joku olisi 5 vuotta sitten näin ennustanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294