Tervehdys!
Minulla on Ford Mondeo 1,8 125 hv vm 2003. Tietääkö joku missä sisäilmansuodatin sijaitsee ja miten se vaihdetaan?
Sisäilmansuodattimen paikka?
4
591
Vastaukset
- konehuoneessa....
apukuskin puolella HETI tuulilasin alla...
Saattaa vahingossa lähteä se lista tuulilasista irti...
(Oli aika hankalan näköinen homma kun katoin huollos kun ne vaihtoi)
mutta kyllä kait sen nyt saa kotonakin vaihdettua.- vastaukseeni
Eli jos et oo vaihtanut niin tässä lisää kun vilkaisin konepellin alle:
Eli irota ne kolme kpl "(tortill)" ruuvia jotka on yllöspäin ja pitävät kiini sitä muoviosaa jonka pääle tuulilasinpyyhkimet laskeutuu. ja joka on konepellin ja tuulilasinvälissä.
Nämä ruuvit on siellä konepellin alla oikeasta reunaa alkaen keskellä viimeinen kannat ylöspäin.
Se lista jonka mainitsin on vasta tämän alla ja sehän vain painetaan takaisin jos lähtee irti.
- kirsti.j
Tietääkö kukaan rord focus 1999. Sisäilmansuodattimen paikkaaa. Pitäisi vaihtaa uusi. Missä siaitsee. Ja onko näin 50 vuotiaalle. Naisihmiselle liian isopala. T ent. Eläkkeellä oleva selkävikanen autoasentaja
- Samas ku monskus
tuulilasin pyyhkijöiden alla olevan muovisuojan alla apukuskin puolella.
Raota muovisuojaa konehuoneen puolelta mutta älä irrota kokonaan vaan jätä tuulilasin puoli kiinni.
Raosta saa suodattimen vaihdettua.
Jos muovisuojan lasin puoleinen reuna irtoaa niin vesi pääsee sisään, eikä sitä tahdo saada tiiviiksi enää.
Aika hankala se on vaihtaa.
kopioitu ohje focuksen sivuilt,itsellä vuotaa vettä juuri tuolt hanttarin jalkatilaan,entinen omistaja ei ole osannu vaihtaa oikein!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748