Robbie esiityy 2.7 Live 8-jättikonsertissa joka tulee TV2 suorana klo 17:00!Mukana myös mm.Madonna,Coldplay ja U2.
Robbie esiintyy Live 8-Lonsertissa!
9
1099
Vastaukset
- Sarimari
Onhan se ollut tiedossa jo viikkoja että Robbie esiintyy Live8-konsertissa.
- Robbie-fani
Se että se tulee TV2:lta suorana ei ole ollut tiedossa...
- Sarimari
Robbie-fani kirjoitti:
Se että se tulee TV2:lta suorana ei ole ollut tiedossa...
Ihan tosi, se oli uutta infoa. Kerrankin TV2 näyttää jotain kunnon ohjelmaa ;)
- tihk
Vaikka istuinkin täällä kotikatsomossa niin vedin ihan täysillä Angels-biisin mukana xD.
- Robon oma rakas
Robo rakas kyllä varasti koko show:n! Yleisö oli ihan villinä! :)
- Minna
Minkä aikaan Rob esiinty?Mulla on se nauhalla ja helppottas etsintää jos tietäs ees vähän kellon aikaa millon se siis telkkarista tuli tai esiintyks Rob konsertin loppupuolella ym.
Kiitos!!- Okka
Ellet vielä ole löytänyt, niin Robbie Williams esiintyi 1,5 tuntia ennen konsertin loppua eli noin klo 00:40.
- Minna
Okka kirjoitti:
Ellet vielä ole löytänyt, niin Robbie Williams esiintyi 1,5 tuntia ennen konsertin loppua eli noin klo 00:40.
Kiitos kaunis!!!
- rw-fani
ai kerranki joku muukin robbie fani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728