Pankkitili voidaan sulkea Woke perusteella?

Anonyymi-ap

Nordea

Asiakastiedote Helmi-maaliskuu 2024

Ajankohtaista tietoa tileistä ja maksuliikenteen ehdoista

Muutokset tilien yleisissä ehdoissa 1.6.2024 alkaen

Pankilla on oikeus rajoittaa tilin käyttöä tai sulkea tili, jos tilin käyttö on vastoin Euroopan unionin tai Yhdistyneiden kansakuntien turvallisuusneuvoston asettamia taloudellisia tai muita pakotteita, tai viranomaisten tai muiden vastaavien tahojen julkaisemia pakotteita, tiedotteita tai määräyksiä.

29

761

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Euroopan unionin "tiedotteita" tulee noudattaa

• Anonyymi

Viestini poistettiin. Wokea ja Setaa ei saa arvostella, MOT.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://mvlehti.net/2021/03/24/nordea-sulki-pankkitilin-valtamediaa-haastavalta-pt-medialta/

Nordea sulki pankkitilin valtamediaa haastavalta Pt-medialta

Julkaistu 24.03.2021

Vaihtoehtomedia Pt-media, joka uutisoi erityisesti Ruotsin tilanteesta suomalaisille tietoutta, joista valtamedia vaikenee, on joutunut kovan kohtelun kohteeksi pankkiyhtiö Nordean toimesta. Julkaisun käyttämä pankkitili on suljettu yksipuolisesti.

https://mvlehti.net/2022/12/17/valtamedian-haastajilta-suljetaan-pankkitilit-sensuuri-ruotsissa-uutistyon-rahoittamista-vaikeuttamalla/

Pankkitilien sulkeminen on varsin tehokas keino vaikeuttaa minkä tahansa ikäväksi katsotun yhteisön toimintaa. Suomessa käytäntö on ollut voimassa jo pitkään valtamedian narratiiveja haastavia uutislähteitä vastaan ja Ruotsissa käytäntöä on laajennettu entisestään. Nyt pankkipalvelunsa on menettänyt suosituksi tullut Nya Dagbladet.

• Anonyymi

Paskat. EU ei määrää mitä esim. minä ajattelen ja miten toimin, (ellei toiminta ole nk. perinteisen moraalin mukaisesti "rikollista", kuten esim. murhaaminen, varastaminen jne).

Kait ne pian kriminalisoivat terveet hetero-suhteetkin? Kuka tuollaisia, itse rikollisia lainkäyttäjiä kunnioittaa? Vain typerykset.

EU, USA, Kahal ja NATO ovat itse sytyttäneet maailmansodan, keksineet erilaisia taloudellisia (kuinkas muuten, https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSmoXYDkWlRdEVd9GQDqCtT4FBLwpalWiESBg&s ) "pakotteita" joista, jos rehellinen ihminen vähät piittaa, sitten syyttävät näitä / meitä vapaasti ja rauhantahtoisesti ajattelevia ihmisiä.

Nordealle ei kuulu vähääkään ihmisten poliittinen ajattelu ja / tai sen rajoittaminen.

"Valtaa ei oteta, se annetaan." Kuinkahan on tänä päivänä?

No, vaikka meidät "gojimit" laitettaisiinkin orjantyöhön Korkeamman Valitunkansan (juutalainen, talousrikollinen wef-natsismi) ruoskan alle, olisiko siinä kuitenkaan kysymys todellisesta vallasta? Vapaaehtoinen alistuminen olisi vallan luovuttamista toiselle. Vihassa, pakolla teetetty ei.

Jos meidät siksi esim. näännytettäisiinkin nälkään, no, onhan erittäin mahdollista, että vielä lopullisella "Viimeisellä tuomiolla" tavataan! Toista ihmistä vastaan tehty rikos kun ei koskaan muutu tekemättömäksi ja uhreillaankin on (mahd. hyvänkin muistinsa lisäksi myös) oikeutensa. "Totuus tekee vapaaksi!"

Tämä veisu kertoo suomalaisesta vankileiristä, kertoo vankien tunteista siellä, mutta on sanomaltaan myös globaali. Joka on itse kokenut vastaavaa, voi ymmärtää tämän laulun myös peräti lohdullisenkin sanoman (kuuntelen tätä usein). "Tammisaaren yössä":
        https://www.youtube.com/watch?v=QbqxHR8q2GM

Alistamisessa, orjantyössä nk. valta toiseen ihmiseen on erilaisin asein (väkivalta, valheet, syyllistäminen, pakotteet jne) otettu, eikä ole todellista valtaa. Vallan väkisin ottanut elää itseluomassaan valtavassa valheessa ja harhassa, eikä se voi kestää kuin rajallisen ajan. Ja silloin kun, mahd. alunperin hyväntahtoiset, mutta petetyt, kaltoinkohdellut uhrinsa vapautuvat heidän tahtonsa ja manipulointiensa alta, voi myös viha ja vastareaktiokin olla valtava.

Lomir sich iberbetn - Rukoilkaamme:
        https://www.youtube.com/watch?v=BWwJIsuS7Ek

https://uvmedia.org/?s=WEF

Oikeastaan, nyt taitaisikin olla pankinvaihto aika...? Toisaalta: ilm. tuo talousrikollinen pankkitoiminta taitaa kuitenkin lopulta levitä kaikkiin pankkeihin. Tuon kaiken takanahan on tietenkin juutalais-luciferistien johtama WEF, mikäpä muu:

Joh. 19:15 Niin he huusivat: "Vie pois, vie pois, ristiinnaulitse hänet!" Pilatus sanoi heille: "Onko minun ristiinnaulittava teidän kuninkaanne?" Ylipapit vastasivat: "Ei meillä ole kuningasta, vaan keisari".
        - Kuningas = Jumala.
        - Keisari = raha ja kaikki maallinen.

Rabbi ja hänen sanansa:
        https://magneettimedia.com/wp-content/uploads/2022/09/Kuva-rabbiinista.jpg

En ole "natsi", enkä hyväksy natsismia sellaisenaan. Mutta hämmästyttävän usein nuo tuntuvat (ainakin joissain) puheissaan sittenkin olleen / olevan oikeassa. Myös omat, laajat elämänkokemukseni tuosta, asiassa mainitusta joukkiosta ovat, ainakin itselleni, paljolti todistaneet juuri jotakuinkin samaa. Minulla on oikeus sanoa tämä!

En ole myöskään antisemitisti. Sallin heidän kaikinmokomin olevan ihan omat itsensä, kunhan ovat sitä tietyn välimatkan päässä ja toivottavaa olisi, että myös hoitaisivat itse omat asiansa, omiensa kanssa ja samaten jättäisivät meidät, "saastaiset gojimit" meidän mainemme, uskoinemme, aatteinemme ja tapoinemme täysin rauhaan.

Herääminen voi olla kivuliasta, mutta samalla vapauttavaa. "Totuus tekee meidät / teidät vapaiksi."

Joh. 8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".

Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Nettiä selatessa törmäsin tällaiseenkin tekstiin:
        https://magneettimedia.com/ylen-vihaamat-venaja-trollit-valheiden-paljastajina/

Nyt viimeistään kannattaisikin kunkin ajatella asioitaan jo pitkällä aikavälillä eteenpäin. Niin maanpäällisesti kuin taivaallisestikin...

"Kenen / minkä joukoissa seisot?"
        - Totuuden vai Valheen?
        - Jumalan / Kristuksen ja Häneen uskovien?
        - Vai Perkeleen / Anti-kristuksen, antikristittyine wokettajineen, rasistisine "parempinekansoineen"?

https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Joh.+1:1&rnd=1723694199091
        🧚‍♀️✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://mvlehti.net/2022/12/17/valtamedian-haastajilta-suljetaan-pankkitilit-sensuuri-ruotsissa-uutistyon-rahoittamista-vaikeuttamalla/

Pankkitilien sulkeminen on varsin tehokas keino vaikeuttaa minkä tahansa ikäväksi katsotun yhteisön toimintaa. Suomessa käytäntö on ollut voimassa jo pitkään valtamedian narratiiveja haastavia uutislähteitä vastaan ja Ruotsissa käytäntöä on laajennettu entisestään. Nyt pankkipalvelunsa on menettänyt suosituksi tullut Nya Dagbladet.

>>Pankkitilien sulkeminen on varsin tehokas keino vaikeuttaa minkä tahansa ikäväksi katsotun yhteisön toimintaa. Suomessa käytäntö on ollut voimassa jo pitkään valtamedian narratiiveja haastavia uutislähteitä vastaan ja Ruotsissa käytäntöä on laajennettu entisestään. Nyt pankkipalvelunsa on menettänyt suosituksi tullut Nya Dagbladet.<<

Talousrikos, joka todistaa wokettajista, itse itsestään.

• Anonyymi

Joko nyt uskotte että olisi syytä muuttaa muualle (en tarkoita Venäjää) niin kauan kuin raja vielä on auki?

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei "muualle muuttaminen" auta asiassa.

Kyseessä on koko maailmaa koskeva, valtava talousrikollisuus, johon viranomaiset eivät puutu, koska ovat mukana asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei "muualle muuttaminen" auta asiassa.

Kyseessä on koko maailmaa koskeva, valtava talousrikollisuus, johon viranomaiset eivät puutu, koska ovat mukana asiassa.

"Kerran vielä tulee toisenlainen aika,
        kerran sortovalta vahva lannistuu.
        Kansa sorrettu rivinsä kun nostaa,
        lahtarit ne silloin kauhistuu!

Silloin köyhä kansa niiltä vallan ottaa,
        silloin uusi aika koittaa työläisten!
        Silloin poistamme me sortovallan kahleet
        ja punaorvon valan vannomme!"

Punaorvon vala:
        https://www.youtube.com/watch?v=VF3XqDQCPZA

Surumarssi:
        https://www.youtube.com/watch?v=3yElhp8Xtns

Suomalaisten tilanne on monin tavoin muuttunut, kaikki ne, joiden pitäisi edelleen olla "tovereitamme", eivät tätä ole, vaan ovat siirtyneet tukemaan kansamme erilaisia riistäjiä, mm. ulkomailta siivellemme tulleita ja kansamme pettureiden tänne rahtaamia ulkomaisia monirikollisia, laiskureita, huijareita. Monet niistä, joita aiemmin pidettiin vihollisina, nimettiin lahtareiksi, ovat tänä päivänä enemmän oman kansansa puolta.

Kaikki pitää tarkistaa asia kerrallaan, ketkä ovat milläkin asialla.

- Keitä ovat työläiset? Tietenkin ihmisiä, jotka omalla työllään elättävät ja ovat elättäneet itse itsensä.

- Omasta valinnastaan työtön työkykyinen ei ole työläinen vaan aitoa työkansaa ja sen työntuloksia siivestävä loinen, sortaja.

- Keitä vasemmisto tänä päivänä tukee? Juuri noita, erilaisia loisia, "laiskoja lurjuksia", ei itse suomalaisia työläisiä, jotka tämän maan ja tätä maata vuosisatoja rakensivat. Työntulokset kuuluvat vain heille, jotka työn tekivät.

Kansainvälinen / Internationaali, 6. säkeistö:
        >>Työmiehet, kyntäjät ja kaikki
        työkansa joukko nälkäinen!
        Maa meidän on ja olla täytyy,
        vaan ei laiskain lurjusten.
        Nälkä meill’ on aina vieraanamme,
        vaan kuin korpit haaskoiltaan
        me kerran kaikki karkoitamme
        ja päivä pääsee paistamaan!<<

Suomi on suomalaisen Suomenkansamme itse rakentama, oma isänmaamme.
        Viholliset ulos Suomesta!

• Anonyymi

• Anonyymi

Nordea itse käyttää asiakkaiden pankkitilejä väärin syyttäen sellaisesta sitten asiakkaitaan.

• Anonyymi

Australians will be required to submit ID to access the internet and police must have access to their social media including private messaging all tied to their social credit score.

https://pic.twitter.com/MKkHJGX9ND

• Anonyymi

Niin, ennakoi melkoisia 'pakotteita' kautta linjan. En laskisi piirun vertoja näihin älämölöagendoihin, mutta Suuri nollaus ei sisällä.yksityisomistusta.

Onhan nämä pankkien utelut olleet jo vuosia varsin merkillisiä, kuten poliittiset suhteet ja sukulaiset, myös vaikutusvaltaan liittyneet tai omaako vihreän kortin Yhdysvaltoihin.

Ja nyt nämä uudet verotusnumeropakot.

Luoja yksin tietää, että mite ne ovat suunnitelleet.

• Anonyymi

Menepä tallentamaan satanen, niin joudut rahanpesusta poliisitutkintaan, mutta olepa venäjä-äveriäs, niin Nordeasta on ollut tiskin alta suora salattu linjatili Paratiisisaarille.

Tietää kirjoitettu kirja Briteissä 'Maailman suurin pesukone - skandaali'.

• Anonyymi

Laittakaa googleen, niin löytyy.

• Anonyymi

>>En laskisi piirun vertoja näihin älämölöagendoihin, mutta Suuri nollaus ei sisällä yksityisomistusta.<<

= Sosialismia. Varkaat vievät työläisten säästöt.

Koskeeko tämä Suuri Nollaus myös Sorosta ja muita maailman ökyrikkaita juutalaisia? Zelenskyiä?! 😲

Ehkä he ovatkin jo aikaa sitten esim. "säätiöineet" varansa...?

Tosi woke-"vasemmistolainen" talousrikos siis odotettavissa. Noinhan juutalaiset komukat toimivat NL:ssakin. "Komukat" kaikkialla maailmassa, esim. P-Koreassa. Tuo kaikki tosin on kaukana siitä, mitä vasemmisto itse on aina työkansoilleen uskotellut.

Miten kauniisti esim. (juutalainen) Karl Marx on asiasta kirjoittanut! Kuka tahansa joka on aloittanut lukea esim. Kommunistisen puolueen manifestia, on jo seuraavana päivänä rehellisesti, pää pystyssä kulkeva taistelutietoinen komukka! Itse esim. en n. kahteen viikkoon osannut vastata puhutteluun kuin sanomalla "Ööööö-ööö....", niin että lähimmäiset jo hermostuivat.

Tokenin kyllä sittemmin tuostakin taudista. Mutta kieltämättä jotain myös jäi...

On siis tasan kaksi eri lajia esim. kommunisteja / vassareita:
        1. Kommunisti- / vasemmistojohtajat. Riistäjät, yhdessä etenkin juutalaisten) äärikapitalistien kanssa. (mm. S. Marin + WEF, erilaisine rikollisine toimijoineen...)
        2. Työkansa. Näiden yhdessä riistämät.

>>Taistelussa verisessä,
        pyhässä ja oikeassa,
        mars, mars eteenpäin,
        työtätekevä kansa!

Naa boj kravaavyj,
        svjaatoj i praavyj
        mars, mars vperjod,
        raboozij narod!<<

(Warshavjanka)

• Anonyymi

Banksters' rap-sheet

• Anonyymi

Aloittaja voi olla rauhassa.

Tili jossa on 0 saldo on yhtä hyvä avonaisena kuin suljettuna.

• Anonyymi

Olen erittäin arvostettu sosiaalialan opettaja

Palkka siinä 9 donaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen erittäin arvostettu sosiaalialan opettaja

Palkka siinä 9 donaa

Mä olen Kiinan Keisari.

Ja joskus myös Paavi.

Seuraavana ajattelin että voisin koittaa olla myös Amerikan Presidentti.

• Anonyymi

Silloin pitäisi olla selkeä kieltolista näkyvillä, jonka perusteella kansalainen näkee mikä johtaa sulkuun. Ihan randomisti tuskin järkevää sulkea.

• Anonyymi

Eli ihmisiltä kielletään itsenäinen ajattelu ja toiminta, nämä ja erilaiset vakaumukset. Ainoastaan Vasemmistoliitto woketuksineen on sallittu? Turha enää äänestääkään, kun vaalilautakunta "korjaa" väärät tulokset wokemmiksi.

• Anonyymi

On tullut aika kaataa systeemi, jos se on mennyt niin kommunistiseksi, että yrittää hallinnoida ihmisten yksityiset omistukset.

Apinan logiikka on se, että kierrossa olevan rahan määrä yritetään pitää mahdollisimman pienenä, ja kullekin suoda mahdollisimman vähän. Mutta inflaatiota ei ole se, että rahan määrä kasvaa, vaan hintojen nousu.

Jonkinlainen synti ja rikos on sekin, että julkinen sektori työllistää ilman palkkaa tempputyöllistykseen henkilöitä tiettyihin tehtäviin. Ja apinan logiikkaa.

Jos näille maksettaisiin kunnon palkat, kasvaisi sekä BKT että valtion velka. Niin että velka per BKT ei muuttuisi suuremmaksi ongelmaksi, vaan saattaisi jopa helpottua, kun ostovoima kasvaa jne.

Mutta apinan logiikka ei tietenkään salli tätä. Apina kuvittelee, että kun muut saavat, se on itseltä pois.

Valitettavasti suuri osa viranomaisista ja poliitikoista taitaa olla näitä ahdasmielisiä apinoita. Tässä syy, miksi Suomi on syöksykierteessä, ja kansa pahoinvoivaa.

• Anonyymi

Keitä ovat "muut vastaavat tahot"?

• Anonyymi

>>Pankilla on oikeus rajoittaa tilin käyttöä tai sulkea tili, jos tilin käyttö on vastoin Euroopan unionin tai Yhdistyneiden kansakuntien turvallisuusneuvoston asettamia taloudellisia tai muita pakotteita, tai viranomaisten tai muiden vastaavien tahojen julkaisemia pakotteita, tiedotteita tai määräyksiä.<<

= Kannattaa nostaa rahansa pois tileiltä ja hankkia kaikki tarpeellinen ajoissa itselleen. Ei tuo sosialistinen fasismi kovin montaa vuotta kestä.

Ja sitten tulee tuomio.

• Anonyymi

Natsismihan on vasemmiston oma aate = kansallis-sosialismi.

• Anonyymi

Nordean kannattaisi muistaa että asiakkaat voivat myös päättää nostaa rahansa pankista ja viemään ne naapuripankkiin.

Ei tarvita montaakaan tuhatta Suomalaista tuon tekoon, nyt kun Nordean systeemit ei tunnu toimivan koskaan, ja pankki on nurin.

Tämähän kävi jo ainakin Kaliformiassa.

Nordean asiakkaiden kannattaisi nostaa rahansa kun niitä vielä riittää; tuossa pelissä kuin vain nopeimmat noin 10% saa omansa, loput jää ilman.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe