Philipsin tekninen tuki ei ymmärrä suomea

Anonyymi-ap

Ministereolaitteistossani on pieni vika. Laitteeseen voi liittää usb-muistitikun ja toistaa tikulle tallennettua musiikkia. Kappaleet voi haluttaessa toistaa arvotussa satunnaisessa järjestyksessä.

Jos kytken saman muistitikun laitteeseen joskus myöhemmin kuunnellakseni jälleen kappaleita satunnaisessa järjestyksessä, Philips-merkkinen laite toistaa SAMAT kappaleet SAMASSA järjestyksessä kuin edelliselläkin kerralla. Toistojärjestys on toisin sanoen tallentunut laitteen muistiin, vaikka ei tietenkään pitäisi.

Philipsin tekninen tuki pyytää minua lähettämään asiasta videon, että se ymmärtäisi, mistä on kysymys.

11

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymys kuuluisi osioon ”tietotekniikka”.

• Anonyymi

"Kysymys kuuluisi osioon ”tietotekniikka”."

En ole kysynyt mitään. Olen kummastellut, miten kehno suomen kielen taito Philipsin teknisen tuen väellä on. Varmuuden vuoksi lähetin vastauksen, jossa kuvasin vikaa mahdollisimman selkeästi ja lyhyesti: Laitteen satunnaistoisto soittaa usb-liitäntään pannulla muistitikulla olevat kappaleet aina samassa järjestyksessä.

Pyysin ilmoittamaan viasta ohjelmistopäivityksiä laativille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kysynyt mitään. Olen kummastellut, miten kehno suomen kielen taito Philipsin teknisen tuen väellä on. Varmuuden vuoksi lähetin vastauksen, jossa kuvasin vikaa mahdollisimman selkeästi ja lyhyesti: Laitteen satunnaistoisto soittaa usb-liitäntään pannulla muistitikulla olevat kappaleet aina samassa järjestyksessä.

Mutta miten tämä liittyy kieliin ja käännöksiin? Vai onko Philipsin tekninen tuki ulkomailla etkä osaa esittää ongelmaasi esim. englanniksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa soittelisit sillä soittimella etkä millään pannulla. *En ole itse nähnyt missään soittimessa pannuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa soittelisit sillä soittimella etkä millään pannulla. *En ole itse nähnyt missään soittimessa pannuja.

No nyt oli huono.

• Anonyymi

"Mutta miten tämä liittyy kieliin ja käännöksiin?"

Ei se käännöksiin liity mitenkään. Kieliin — tai kieleen — asia liittyy siten, että suomi on kieli, jota Philipsin suomalainen tukihenkilö ei ymmärrä.

• Anonyymi

Oletko aivan varma, että olet itse ymmärtänyt laitteen käyttöohjeen oikein?
      Eli onko sinun suomen taitosi kunnossa.

• Anonyymi

Laitteen softassa lienee kökkö satunnaislukualgoritmi, joka tuottaa aina samat tulokset.

• Anonyymi

Philipsilla sentään on tekninen tuki. Kaikilla laitetoimittajilla ei ole. Tämäkin toimii todennäköisesti käännöskoneen kautta.

• Anonyymi

Aloittaja lienee mamu joka ei osaa eikä ymmärrä suomea saatikka elektroniikkaa.
      Tikuista on rakennettu ufojakin kuten jossain Roswellissa.

• Anonyymi

Mites Takuista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe