Etsin uusia Facebook kavereita joiden kanssa voi soittaa messenger kautta ja joilla on Kehitysvamma kiinnostuksen kohteena.
Olen ollut 18v iästä asti kiinnostunut kehitysvammaisuus jutusta intensiivisesti.
Ja, jos toinen ihminen ei ole kiinnostunut kehitysvammaisuus jutusta silloin minä alan uhata, kun minä olen päättänyt haluan kaverin jota myös kiinnostaa oma kehitysvamma diagnoosi.
Älyllinen kehitysvamma oire on jumitus yhteen samaan asiaan.
Uusia kavereita joilla kehitysvamma Ekko
2
319
Vastaukset
- Anonyymi
" jos toinen ihminen ei ole kiinnostunut kehitysvammaisuus jutusta silloin minä alan uhata" <-- jos tolleen kirjoittelet, niin luuletko että ketään edes kiinnostaa olla kaveris. Sun ajatusmaailmasi tullut aika selväksi tällä palstalla
- Anonyymi
Sinä alat uhkailemaan, jos toista ei kiinnosta sama asia kuin sinua ja olet usein kirjoittanut tänne keskustelupalstalle kehitysvammaisten tappamisesta? Ei ihme, jos kukaan ei halua olla kaverisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106