Ei mitaleita, Kuopiossa jäi shampanjat juomatta

Anonyymi-ap

Alkaako Suomen kansalaisten vetelyys näkyä HÄ?
Päiväkotiin ja kouluun lapsia viedään ja tuodaan autoilla, teineille ostetaan mönkijät yms, 17 vuotiaana saa kortin vaikkapa urheilu harrastuksen vuoksi vaikka se vuosi oli hyvä liikkua lihasvoimin.
Samoin kuten kouluunkin jos lihasvoimin liikkuisi niin se olisi pohjakuntoa. Jos sitten innostuu enemmän urheilusta niin olisi se pohjakuntoa.
Itse kävelin tai juoksin kouluun.
Armeija ikäisenä juoksin cooperissa liki 4000m. Rinnallani juoksi inttikaveri joka teki saman tuloksen ja meni urheilukouluun. Minä en ollut urheilija, olin tavallinen nuori joka oli juossut tai kävellyt kouluun ekaluokasta lähtien. Vapaa-ajan samoilin metsässä, talvella hiihtelin, huvikseni.

8

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on aivan totta. Lapsia ja nuoria viedään autoilla liikuntaharrastusten pariin. Jos ne matkat tekis pyöräillen, kävellen tai juosten niin kunto kasvaisi.

• Anonyymi

Aivan..jos teini-iän ylittäneet innostuu huippu-urheilusta niin pohjakuntoa olisi hankittu jo lapsena.
        Tämä on taatusti yksi vaikuttava tekijä nykyajan huonoon kisa menestykseen.
        Toinen on se että nykyään ei juurikaan näe nuorisoa pyöräilemässä, juoksemassa, kävelemässä, uimassa, retkeilemässä.
        Nuoret istuu polvet pystyssä omalla sängyllään nojaten seinään.
        Tapasin juuri 16 vuotiaan pojan kesätöissä, juttelun hetken kun itsekin milloin menee inttiin ja mihin.
        Huomioon kiinnittyi niska/hartialinjaan. 16 vuotiaalla pojalla oli uskomaton kyhmy niskassa, pää oli työntynyt eteen päin. Syynä lienee kännykkään/tietokoneen ruudulle tuijottelu.

• Anonyymi

Ruotsi tuo kisoista 11 mitalia, Suomi tuo 40 laatikkoa olutta, 20litraa viiniä ja 10 litraa kirkasta viinaa ja 40 kartonkia röökiä🤣

• Anonyymi

Oulu on paras kaupun ki

• Anonyymi

Ei edes hiihtäjä legenda Juha Mieto näe kokonaan syitä huonoon olympiamenestykseen.
      Hän syyttää Twitteriä ja Facebookia muttei tajua sitä että nuorilla menee 1-18 vuodet niin että vanhemmat kuljettaa heitä aina ja kaikkialle.
      Huvittavinta oli kun eräs naapuri vei lapsensa jääkiekko treeneihin autolla vaikka kävelyä olisi ollut 2 km.
      Siinä olisi sopiva lämmittelykävely..ja sitten hakee vielä pois hallilta.
      Kuulemma 18-23 inävuodet on tärkeimmät urheilijalle. No 18 vuotiaana tai jopa 17 v saadaan ajokortti ja ajaminenhan silloin maistuu.

• Anonyymi

Eläkeläisille on olemassa juttukerhoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkeläisille on olemassa juttukerhoja.

No nuo eläkeläiskerhot on niin kaakana että hoitaja hoituu viemään aina autolla.

• Anonyymi

Kyllä minun nuoruudessa hiihdettiin kouluun kesät talvet.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      69
      2223
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1911
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1671
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1649
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      105
      1622
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1377
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      20
      1220
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1170
    Aihe