Toisiaan halaavat naiset

Nykyään varsinkin naiset vaikuttavat halailevan toisiaan kovin usein. Tähän liittyen minua on pitkään askarruttanut ongelma, jota en pysty mitenkään itsekseni ratkaisemaan.

Kun naiset halaavat, menevätkö heidän rintansa limittäin vaiko kohdikkain?

17

269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli eikun pää väliin 😗. "Pää näkyy jo" 👌. Mun mielestä vaikka kyseessä ois kaks naista tai kaks miestä niin ei se ees oo h0m0a silloin, jos kyse on toisen lohduttamisesta. Kyllä mäkin oon halannut paria jätkää kun niillä oli heikko hetki ja ittekkin oon jätkä. Silti n*isin ennemmin naisia kuin miehiä.

• Luulisin, ettei rintojen sijoittelua halaamisessa mietitä...ne hskeutuvat ja litistyvät miten sattuu...niillä on kuitenkin muokkaantumiskykyä, toinen juttu vois olla, jos niiden sisällä olisi luu, kuten käsissä ja jaloissa. 😄

• Halauksia on eriasteisia.. sellaisia keveitä jossa vain nojataan eteenpäin ja rinnat korkeintaan hipaisee toisiaan ja sellaisia missä ne likistyvät vastatusten.

Joten tilanteen mukaan..

• Anonyymi

Jätkä ei ole kyllä nähnyt tissejä luonnossa pitkään aikaan, kun tämmöstä vaivaa päätä :)

• Anonyymi

Kuulostaa oudolta pohdinnalta. Eivät ihmiset ole mitään barbienukkeja, joiden rinnat ovat kovaa muovia.

• Minä halaan ystäviäni yleensä aina, kun tavataan.
      Sanoisin, että kyllä ne enemmänkin ristiin menevät. 🤔

• Anonyymi

Itselläni on yksi ystävä joka halatessa aina rutistaa niin, että meinaa ilmat karata keuhkoista. Siinä on tissit aika litistyksessä, ja tunne on tavallaan jopa painostava, mutta en ole viitsinyt sanoa hymyillen muuta jälkeenpäin, kuin että oh hoh,.. hyvä kun ilmaa saa...Se on kiva tunne kun joku uskaltaa kaapata vaikka ystävän sellaiseen puristukseen. Siinä voi hetken kärsiä ihan hyvin tukalasta tissien tunnottomaksi litistyksestä ja hapen puutteestakin.
      Koko eromme takia, ystäväni on siis pidempi kuin minä, niin hänen tissinsä litistyvät tasaisesti ylemmäs kun taas minun tasaisesti alemmas. Limittäisesti litistymistä ei tisseissämme halatessa ole, ehkä siksi hän saakin sellaisen tiukan hengen salpaavan otteen ja puristavan rutistavan tiukkuuden halaukseen, josta on mahdotonta edes yrittää pyristellä mihinkään, kunnes päättää, että toimitus on kestänyt riittävän ajan, jolloin vapauttaa minut otteestaan.

• Anonyymi

21:04
        Hauskasti kerroit.
        Vilma

• Niin tosiaan, kuten jo otettiinkin esille, on myös mahdollista, että rinnat sijoittuvat halatessa toistensa ylä- ja alapuolelle. Kylläpä naiset ovat monimutkaisia olentoja.

• Enempi mä mietin sitä, että jos joku rintava nainen tykkää sheivata itselleen kiitoradan, niin miten hän sen tekee. 😁

Pakko varmaan käyttää peiliä tai jesaria. 😆

• Anonyymi

19:05
        On meissä mutkia.
        Minuakin halataan silloin tällöin sillai platonisesti mielestäni miehen toimesta.
        Miltä miehestä tuntuu, kun häneen litistyy kaksi tissiä?
        Haluan tietää.
        Vilma

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Enempi mä mietin sitä, että jos joku rintava nainen tykkää sheivata itselleen kiitoradan, niin miten hän sen tekee. 😁

On se varmaan peilistä katsoenkin vaikeaa. Ehkä hän käyttää ammatti-ihmistä?🙈
        Tuskin hän itse sokeroi; Pulmua, Sirkkua, kidesokeria, raesokeria, taloussokeria tai hillosokeria.
        Entä jos hieroisi munkkia tai munkkipossua.
        Ai kauheeta
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

On se varmaan peilistä katsoenkin vaikeaa. Ehkä hän käyttää ammatti-ihmistä?🙈
        Tuskin hän itse sokeroi; Pulmua, Sirkkua, kidesokeria, raesokeria, taloussokeria tai hillosokeria.
        Entä jos hieroisi munkkia tai munkkipossua.
        Ai kauheeta
        Vilma

Mä tiedän ainakin yhden naisen, joka kyllä sheivaa kaikki, mutta ei taatusti näe mitä tekee... jos ei katso sit peilistä tai "siirrä" tissejään jollain edestä. Pitääkin joskus kysyä... ei ole tullut mieleen kysästä. 😁

Hän tykkää, että ains on sipisileää...😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Mä tiedän ainakin yhden naisen, joka kyllä sheivaa kaikki, mutta ei taatusti näe mitä tekee... jos ei katso sit peilistä tai "siirrä" tissejään jollain edestä. Pitääkin joskus kysyä... ei ole tullut mieleen kysästä. 😁

Hän tykkää, että ains on sipisileää...😄

Onhan niitä aineita ja lappusia. Niillä tosin huulet voi liimautua yhteen.
        Ammatti-ihmiselle kandeis mennä.
        Jatkuva sänki?
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä aineita ja lappusia. Niillä tosin huulet voi liimautua yhteen.
        Ammatti-ihmiselle kandeis mennä.
        Jatkuva sänki?
        Vilma

No hällä lienee oma tekniikkansa...ja ihan höylällä hoiteli viimeksi kun tuli asia puheeksi. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

19:05
        On meissä mutkia.
        Minuakin halataan silloin tällöin sillai platonisesti mielestäni miehen toimesta.
        Miltä miehestä tuntuu, kun häneen litistyy kaksi tissiä?
        Haluan tietää.
        Vilma

Kun mies halaa naista, tuntuu tissien likistyminen jokseenkin samalta kuin löysiä, vedellä täytettyjä ilmapalloja painettaisiin miehen keskikehoa vasten.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Enempi mä mietin sitä, että jos joku rintava nainen tykkää sheivata itselleen kiitoradan, niin miten hän sen tekee. 😁

Jos pitää polvilla rinnat sivussa? 😜

xLiner

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5100
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      511
      1660
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      911
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe