Hei!
Olen ekaa pyörää etsimässä. Tarjolla olisi Honda Transalp -94, mittarissa n. 38 000. Saksasta tuotu, siisti. Kauppias pyysi 4900. Pidän vähän kalliina, paljonkohan uskaltaisi tarjota?
Olisiko Transalp hyvä ensimmäiseksi pyöräksi keski-ikäiselle?
Paljonko tarjota Transalp -94?
9
1976
Vastaukset
- Max 3500
Ekana pyöränä ???????
Sanotaanko että jos kilometrit pitää paikkansa niin hinta tuntuu olevan kohdillaan. Transussa on sadantonni näyttö joten voi olla ajettu 138 000km. Kunto kuitenkin ratkasee ja kunnosta voi päätellä jonkin verran kuinka paljon pyörällä on ajettu. Itsellä on vähän vanhempi malli. Kestävä kohtuullisen helposti ajettava pyörä jota voin kyllä suositella. Sanotaan, että Transalppi ei ole hyvä missään mutta sillä voi ajaa missä vaan.
- 30 vuotta pyörän päällä
Ekaksi pyöräksi meikäläisestä tuntuu 6½ enska aika isolta, mutta se taitaa olla nykyajan tyyli.
Ennen jo 50 heppanen viissatku oli iso pyörä.
Kaipa nykyajan uusmotoristit ovat heti niin paljon parempia kuskeja ja jollakin viikonloppukurssilla korvataan ajokokemus.- Hartsa
En kuvittele liikoja ajotaidoistani. Mm. sen vuoksi kyselenkin täältä kokeneempien mielipiteitä. Ko pyörä on muuten edelleen näköjään myymättä liikkeen pihasssa. Harkitsen tarjouksen tekemistä. Kiinnostaisi matkapyöränäkin. En haluaisi pyörää pelkästään kioskilla käyntiin.
- Vähän huvittava juttu
Hartsa kirjoitti:
En kuvittele liikoja ajotaidoistani. Mm. sen vuoksi kyselenkin täältä kokeneempien mielipiteitä. Ko pyörä on muuten edelleen näköjään myymättä liikkeen pihasssa. Harkitsen tarjouksen tekemistä. Kiinnostaisi matkapyöränäkin. En haluaisi pyörää pelkästään kioskilla käyntiin.
Kaveri oli lähdössä Transalpilla emäntä kyydissä kotipihaltaan ja hän koukkasi kiveyksen yli nurmikolle lähtiessä. Märällä nurmikolla kääntäessä etupyörä lähti luistamaan sivuttain. Kaveri työnsi vaistomaisesti jalan maahan ja yritti pitää Hondaa pystyssä. Eipä se onnistunut kun emäntäkin oli takana ja pyörän kaatessa pohje jäi pyörän ja reunakiveyksen väliin.
Sairaalakeikka siitä tuli. Ajokokemusta oli noin kuukausi.
- Nuukailija
Kattelin itteki tuossa keväällä,maaliskuussa, Transua ja silmiin osui eräässä alan liikkeesä -92 hintaan 4590,-, ilmoitus Motopalsta-ehdessä.
Noh, sitten tuli muita kiireitä, nyt palailin asiaan kesäkuussa ja kepö:stä pomppas vastaan sama mopo, hinta edelleen sama.
Eli eipä tosiaan viedä -92 Transalpia käsistä 4500:lla.
Yrittäisin tinkiä hieman tuosta "-94-/4900:-" tarjouksesta.- aika on rahaa
On toisiaan omituista miten liikkeillä on varaa seisottaa mopoja pihassa huhti-toukokuun yli. Jos ei mene silloin kaupaksi, niin tuskin
mennee kesäkuussakaan. Ja kohta aletaan jo elää kauden -06 "esimarkkinoita".
- mihinkään.
Nää hintakyselyt menee aina samalla tavalla:
Joku on oikeasti huolissaan ettei maksaisi liikaa ja kysyy onko 4900 OK vanhasta Transalpista?
Ketkä vastaa? No ne kenellä jo on vanha Transalp ja jotka ovat maksaneen siitä 4850,- vuosia sitten: "hmmm..jooo.4900 on sopuhinta, kyllä nää vaan pitää arvonsa tosi hyvin!"
Laita kepöön valeilmoitus 4900:lla ja katso kuinka moni soitaa! Eipä tarvii kännykän akkua paljoa latailla.- tuo
pääsääntöisesti menee, mutta on olemassa niitäkin, jotka maksaa mukisematta käsittämättömiä pyyntihintoja. Jos ei ole kiirettä tai välttämätöntä tarvetta myyntiin, aina kannattaa kokeilla. Luulenpa, että 95% pörssin ja nettiauton ilmoittajista on näitä kokeilijoita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266