Pantherline Oy konkurssiin nimellä Savorahti Oy

Anonyymi-ap

Eli käytännössä saattohoidatetaan ja Sami Timmer pelastaa tai ainakin yrittää pelastaa oman nimensä.

Saattohoitajana toimii useista rikoksista tuomittu Juha Kråkbacka, entiseltä nimeltään Juha Varismäki.

Pantherlinella satojen tuhansien eurojen velat ja todennäköisesti vetää perässään useita muita kuljetusliikkeitä.

27

6384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietäjät tietää, ei ole nykypäivää polttaa nimeään. Piirit on pienet alalla ja kukaan ei halua negatiivistä mistään suunnasta

      • Anonyymi

        Tainnut jo aika hyvin polttaa nimensä


    • Anonyymi

      Heh heh alv rekkari puuttuu jo

      • Anonyymi

        Tai ei ole vielä tehnyt rekisteröintiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ei ole vielä tehnyt rekisteröintiä

        Eipä ole enää ennakkorekkarissa tämä Sharkline


    • Anonyymi

      Pistetään nimi kuitenkin mieleen. Kiitos tiedosta.

    • Anonyymi

      Joko on nurin ?

    • Anonyymi

      Paska puhetta kalustoa lisätään ja rahti liikkuu

      • Anonyymi

        Mistä niin päättelet?


      • Anonyymi

        Nyt voit kurkata konkka listalta miten rahti liikku..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt voit kurkata konkka listalta miten rahti liikku..

        Ei voi pitää paikkaansa pakko olla virhe rahti liikkuu ja kaikilla on kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi pitää paikkaansa pakko olla virhe rahti liikkuu ja kaikilla on kivaa

        Onkohan muuten kaikki alihankkijat maksaneet tessin mukaiset palkat kun markkinoilla puhutaan että Puvappi ei ainakaan maksa ylitöitä?

        Samalla Freja ja Kuehne käyttää niitä?


    • Anonyymi

      Hyvä jos joku edes maksaa palkat

      • Anonyymi

        Mites ylityö?


    • Anonyymi

      Asian vierestä mutta..
      Joo hienoja tilaajavastuu vaatimuksia mutta tekis joku sellaisen listan mihin pääsee vain alihankkijat ja yritykset ketkä maksaa vähintään TES.n mukaan palkat sekä hoitaa veronsa. Ison tilaajan (liikevaihtoraja esim. miljoona) olisi pakko valita vain niistä tekijät.
      DSV, Schenker, Kaukokiito, Posti, Freja, Speed jne.. eli pitkä lista tilaajia.
      Posti taitaa vieläkin hyväksyä jopa kevytyrittäjiä alihankkijalla ajamassa ?

      • Anonyymi

        Luulen, että kevytyrittäjiä on jo listan yritysten alihankkijoilla enemmänkin. Näytöt on vaikeita kun ne katoaa kun kus lumeen, jos jotain palkanmaksusta kyselee. Tiiän tyyppejä, jotka varta vasten etsii vain yrityksiä, jotka kevytyrittäjiä työllistävät. On kuulemma hyvää hommaa! Puolin ja toisin. Tai win-win!


      • Anonyymi

        Noista tilaajista suurin osa käyttää pääsääntöisesti alihankinnassa työvoimaa joka tukee Putinin sotakassaa.

        Pantterin isoimpia virheitä oli maksaa kuskeille Tessin palkka. Ei ne muutkaan maksa. Ylitöitä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista tilaajista suurin osa käyttää pääsääntöisesti alihankinnassa työvoimaa joka tukee Putinin sotakassaa.

        Pantterin isoimpia virheitä oli maksaa kuskeille Tessin palkka. Ei ne muutkaan maksa. Ylitöitä jne.

        Onko kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista tilaajista suurin osa käyttää pääsääntöisesti alihankinnassa työvoimaa joka tukee Putinin sotakassaa.

        Pantterin isoimpia virheitä oli maksaa kuskeille Tessin palkka. Ei ne muutkaan maksa. Ylitöitä jne.

        Millä nämä kirjoittajat tulevaisuudessa aikovat hankkia näihin kuljetusalan tehtäviin ihmisiä töihin . Jos aloittelevan kuskin palkkaTES on 2100 eur /kk ja kaikilla ikälisillä 2600 eur /kk. Jos tästä poistetaan ruokarahat,päivärahat(verottomat) Näin jos edellisen kirjoittajan toive toteutetaan kuka enää peruskoulun jälkeen hakeutuu alalle. Kas kummaa ei kukaan halua orjatyöhön josta ei saa sellaista palkkaa , jolla elää ja perustaa perheen ja elää sellaista normi suomalaista arkea. Kuljettajan työ on nykyisin niin vaativaa ja kuormittavaa,että kyllä palkka pitää olla sen mukainen.Jos halutaan ,että ratissa on suomalainen asiansa osaava kuljettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä nämä kirjoittajat tulevaisuudessa aikovat hankkia näihin kuljetusalan tehtäviin ihmisiä töihin . Jos aloittelevan kuskin palkkaTES on 2100 eur /kk ja kaikilla ikälisillä 2600 eur /kk. Jos tästä poistetaan ruokarahat,päivärahat(verottomat) Näin jos edellisen kirjoittajan toive toteutetaan kuka enää peruskoulun jälkeen hakeutuu alalle. Kas kummaa ei kukaan halua orjatyöhön josta ei saa sellaista palkkaa , jolla elää ja perustaa perheen ja elää sellaista normi suomalaista arkea. Kuljettajan työ on nykyisin niin vaativaa ja kuormittavaa,että kyllä palkka pitää olla sen mukainen.Jos halutaan ,että ratissa on suomalainen asiansa osaava kuljettaja.

        Venäläinen asiansa osaamaton kuski 80 % pienemmällä palkalla on ihan OK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä nämä kirjoittajat tulevaisuudessa aikovat hankkia näihin kuljetusalan tehtäviin ihmisiä töihin . Jos aloittelevan kuskin palkkaTES on 2100 eur /kk ja kaikilla ikälisillä 2600 eur /kk. Jos tästä poistetaan ruokarahat,päivärahat(verottomat) Näin jos edellisen kirjoittajan toive toteutetaan kuka enää peruskoulun jälkeen hakeutuu alalle. Kas kummaa ei kukaan halua orjatyöhön josta ei saa sellaista palkkaa , jolla elää ja perustaa perheen ja elää sellaista normi suomalaista arkea. Kuljettajan työ on nykyisin niin vaativaa ja kuormittavaa,että kyllä palkka pitää olla sen mukainen.Jos halutaan ,että ratissa on suomalainen asiansa osaava kuljettaja.

        Kun ei haluta. Alasta tulee pikkuhiljaa maahanmuuttajien matalapalkka-ala kuten monesta muustakin ennen arvostetusta duunarityöstä on tullut. Samalla työnlaatu toki putoaa ja vahingot sekä muu sekoilu kasvaa mutta ne annetaan kyllä tilaajan toimesta anteeksi eikä näiltä halpakuskeilta edellytetä samaa kuin vielä nykyään Suomikuskeilta edellytetään. Pääasia että kuljetukset on mahdollisimman halpoja. Millään muulla ei ole väliä.


    • Anonyymi

      LERVO ON MULLIMAISIN ÄLLAA MÖLYÄJÄ, SAI PORTTIKIELLON -83 PERSIÖSTÖN SEOM PAARILLE KU HUUTELI SIELL ÄLLAALLA KIRKONMENOJEN AIKAAN SAATANALLISTA MÖYKKÄÄNSÄ JA PUHELI PANOJUTTUJAAN KASSATYTÖLLE!

      LERVON OMA ÄLLAA-PUHELINNUMERO ON MUISTAAKSENI 19, SOITELKAA SIIHEN NUMEROON.

    • Anonyymi

      Tilaajat oppivat pian varaamaan kaksi lähetystä. Ehkä toinen saapuu perille ehjänä oikeaan aikaan. Edullisesti!

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      3313
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2272
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

      Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      367
      1930
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

      Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1874
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1547
    6. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1481
    7. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1430
    8. Kulujen jako parisuhteessa

      Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1182
    9. Miten tämä meidän tarina

      Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      1039
    10. En todellakaan halua että

      Tämä päättyy näin
      Ikävä
      55
      1016
    Aihe