Onko kokemuksia maanpeiteruusu Velvet Coverin talvenkestävyydestä?
Entä onko lajike Patio kenellekään tuttu? Taitaa kuulua jaloruusuihin. Mahtaako talvehtia meillä?
Velvet Cover
2
522
Vastaukset
- niiden
talvenkestävyys on samaa luokkaa kuin ryhmäruusuilla. Velver Cover näyttää olevan myynnissä maanpeiteruusuna, patioruusut ovat taas oma ryhmänsä (ks. vaikka www.muhevainen.fi).
Samat hoito-ohjeet kuin tertturuusuille. Ruukkukasvatusta talvehdittamisineen kannattaa myös ajatella.- Zaida
Aah, minulle sanottiin, että se Patio on lajike, mutta muodostaakin ihan oman ruusujen ryhmän. Aina sitä oppii ja viisastuu. Minä sain sen pation ruukkukukkana lahjaksi, mutta istutin sen jo ruusupenkkiini. Pitäisiköhän se kaivaa ylös ja laittaa ruukkuun uudestaan. Mahtaisiko menestyä talven valoisassa noin viidessä asteessa vai kaipaisiko kellaria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337