Mistä saa enää jatkossa kunnon rönttöstä, kun Kainuussa ei enää tehdä?
Leipomot lopettaa
8
747
Vastaukset
- Anonyymi
Kaesan leipomolta.
- Anonyymi
Opettele ite tekemään ei oo vaiketa tehä
- Anonyymi
Oon laiska, haluan rönttöset valmiina...
- Anonyymi
Ei lopu.
Ylihuomenna Rönttönen nousee taas saunan lauteelle.
Kokenut, mutta kiimainen aisankannattaja kannustaa suoritusta kylypyhuoneen puolelta.
Life is Now! - Anonyymi
Kysy joltain emännältä joka osaa niitä tehdä. Kyllä näitä on vielä paljon jotka osaa perinteiset leipomukset ja toki osaa ne nuoremmat kun tolokut naiset. Minä voisin tehdä mutta en töiltäni ehdi. Muistaakseni tehtiin rönttösiä ja vaikka mitä herkkuja emäntä koulussa iki-ihanan Götha Rannikon opetuksessa. Sijaisti silloin Ovaskaa. Göthan kirja Kainuun Leipä kannattaa lukea ja ostaa, kuka on kiinnostunut. Paljon hyviä reseptejä.
- Anonyymi
Mummot on parhautta 💪
- Anonyymi
Urh kin sanoi hyrynsalmen leipomo meni nurin kun lopetettiin ostamasta.
- Anonyymi
Kyllähän ne on nämä marketit, joilla olisi valta kannattaa paikallista. Mutta valikoima on pääasiassa muita valtakunnallisia leipomoita, jossain sivuhyllyssä pieni osa paikallisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337