Mulla täällä sellainen apinalauma jotta....... milläs nää vintiöt sais rauhotettu....... Opettivat jo mun tytölle tuhman sanan...... aamulla tyttö tuumas mulle et..."äiti on kakka".... taidan vaihtaa alaa ku ei millään näitä riiviöitä kuriin saa...... no aurinko paistaa ja lämmin on se ehkä himpun verran piristääääää........:)))))))))))))niin ja iltaa huuhaa väki....:)
Kauhukaksoset.......
6
260
Vastaukset
- XNeitiX
Noh jos ne on vaan huomionkipeit..
Paas kone säppiin ja ala kirmaa niitten kans ja sanot et teidät on huomattu..
Aja niit takaa ja ärise..
Eiköhän hiljene heh.. ;Dyks päivä ku en saannu poikia aisoihin..... pistin suuhun palan teippiä...... toinen nukahti ja toinen istu pari tunti hiljaa..... tosin sekään ei enää tehoa..... samperi...... hyppiivät silleen et housut ois hiiriä täynnä....... :)))))
- XNeitiX
BBrunetti kirjoitti:
yks päivä ku en saannu poikia aisoihin..... pistin suuhun palan teippiä...... toinen nukahti ja toinen istu pari tunti hiljaa..... tosin sekään ei enää tehoa..... samperi...... hyppiivät silleen et housut ois hiiriä täynnä....... :)))))
Anna ne vaik naapuril, pistä vahinko kiertään.. ;D
Mää lähären ulos ny.. ;) XNeitiX kirjoitti:
Mää lähären ulos ny.. ;)Itseasias tultiin naapuriin...... no hyvä puoli tässä on että pojat aina voin palauttaa...... nää onneks lainassa...... kyllä mä noista pojista tykkään silti...... onpa aina päivä erillainen ku miettii mitä koiruutta ne tänään keksii..... :))))
- Se naapuri
XNeitiX kirjoitti:
Mää lähären ulos ny.. ;)...jopas osasit ohjeen antaa...huh huh...niin ja voin todistaa että nämä kaksospojat ovat tosiaan jotain aivan uskomatonta ...sääliksi käy naapuri parkaa ... mut ei niin paljon että vaihtaisin osia...Otan siis osaa näin sanallisesti ja voin jakaa loistavia ohjeita...parhaita lasten kasvattajiahan on ne joilla ei vielä ole omia lapsosia...
Se naapuri kirjoitti:
...jopas osasit ohjeen antaa...huh huh...niin ja voin todistaa että nämä kaksospojat ovat tosiaan jotain aivan uskomatonta ...sääliksi käy naapuri parkaa ... mut ei niin paljon että vaihtaisin osia...Otan siis osaa näin sanallisesti ja voin jakaa loistavia ohjeita...parhaita lasten kasvattajiahan on ne joilla ei vielä ole omia lapsosia...
totta että niiltä henkilöiltä saa parhaat ohjeet keillä ei ole omia lapsia....... munki kamut aina niitä auliisti antaa.....:))))))) yks huvittava juttu kävi ex:N kanssa.... väitti että päiväunet on mun oma typerä keksintö..... päähänpinttymä...... No tuumasi hänelle... että no huh huh....... No toki hän omalla ajallaan saa lapsen kanssa toimia niinku parhaaks näkeee..... ite sit kiukut kärsii..... :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047