Hallitus on tehnyt naurettavan rasismin vastaisen kampanjan maassa, jossa viime vuonna maahanmuuttajataustaiset katujengit tekivät yli 500 ryöstöä ja pahoinpitelyä. Hallituksen kannattaa tehdä kampanja, jossa tuomitaan maahanmuuttajien tekemät ryöstöt, pahoinpitelyt, tapot ja raiskaukset. Ilmeisesti, jos suomalainen hakataan, se ei kiinnosta ketään, mutta rasismin vastainen kampanja on nyt tarpeen. Todella outoa.
Missä on katujengien vastainen kampanja
9
305
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on. Hyvä aloitus ja hienoa kun tuot esille asiaa. Olen täysin samaa mieltä.
Onneksi PS ei ole niin innostunut Petterin höpinöistä. - Anonyymi
Meidän on seurattava Ruotsia tässäkin asiassa niinkuin kaikessa muussakin , siellä kun on niin ihana monenkirjava kulttuuri.
Ruotsissa on maahanmuuttajaongelmaan lopulta havahduttu mutta monta ruumista se vaati .- Anonyymi
Suomalaisilla poliitikoilla ei ole uskallusta tehdä mitään.
- Anonyymi
Juu, ehkä on jo havahduttu, Mutta mitä oikeasti on tehty siellä väestönvaihdon ja islamisaation ehkäisemisen eteen? Ei mitään, kuten nykytilanne näyttää ja huonommaksi siis menee koko ajan. Ja sitten kun "näillä" on riittävä enemmistö, niin se on sitten game over. Demokratiaa ei enää ole vaan "allah" päättää. Onnea vaan naiset, kristityt ja ateistit sekä vammaiset ja muut vähemmistöt.
Järkevät ja realistit ovat Ruotsissakin tämän jo nähneet pidemmän aikaa. Harmi, kun eräälle sukupuolelle annettiin äänioikeus, nehän valtaosin (n. 80%) äänestää vain tunteella (ei siis millään järjellä) ja vihervasemmistoa.
- Anonyymi
Eihän ikinä mitään tehdä näiden kunniakansalaisten tekoihin puuttumalla. Pikkumusut tietää että alle 15v ei joudu vankilaan, niin voi poliisille haistattaa rauhassa. Ja poliisi on huolestunut ? Kaikki tietää mikä tehoaisi mutta sitä ei tehdä.
- Anonyymi
Nuoret tarvitsevat sosiaalista kanssakäymistä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta, se kuuluu tärkeänä osana minäkuvan kehittämiseen ja identiteetin hakemiseen, tätä ei saa heiltä kieltää
- Anonyymi
Jep, nuoret i h m i s e t !!!
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15959594/olen-ollut-havaitsevinani-lievaa-maahanmuuttomyonteisyytta#comment-98730253
Mitä tykkäät maahanmuuttopalstan POMON diktatuurista? - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d15da42b-ce7f-4f6c-8488-5e0e62955b2e
Ruotsin pakolaismurhat on jo rantautunu suomeen.
Peli onjo menetetty.
Tästä eteenpäin jokainen sivullinen voi olla noitten jhadistien seuraava uhri.
Kiitos sipilä, kiitos katainen, kiitos stumppi, kiitos sanna, kiitos orpo ja kiitos purra ku petit vaalilupaukses!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717