Olisin halunnut vaihtaa nimiä ja numeroita, koska en tunne sinua, mutta ilmeisesti sinulla oli kuitenkin kiire jonnekin. Jokatapauksessa toivon sinulle hyvää loppuiltaa ja pahoittelut vielä jos jollain tapaa saatoin säikäyttää. Oletan että tänne tulee taas jotain väärää keskustelua, mutta ne eivät ole minulta -ap
Pahoittelut naiselle
9
1073
Vastaukset
- Anonyymi
Jäit mieleen
- Anonyymi
Jatkan vielä.. Toki on ehkä mahdollista selvittää nimesi ja numero muuta reittiä, mutta ei ole valitettavasti minun tapa. Haluan kuulla sen henkilöltä itseltään. -ap
- Anonyymi
Missä tapasitte?
- Anonyymi
Oltiin molemmat kuntosalilla tänään. -ap
- Anonyymi
Ei mulla ole rahaa kuntosaliin
- Anonyymi
En puhu kenellekään kuntosalilla vain keskityn suoritukseen.
- Anonyymi
Ravintolassa oltiin, tutustuminen jäi kesken minusta johtuen eikä ole yhteystietoja..
Etsin katseellani sinua aamiaisella, mutten enää sinua löytänyt..
- Anonyymi
Aika kalliitahan ne on nykyään määrään ja laatuun suhteutettuna.
- Anonyymi
Missä olisit halunnut vaihtaa nimiä ja numeroita? Täällä sama tilanne. En saa sua mielestå pois..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299