Eli diaknoosi oli: pään TT, vahva-asteinen konfluoiva valkean aineen vaskulaarinen degeneraatio.--mitä kansan kielellä jotta vois odottaa mitä tuleman pitäää asiallisia vastauksia kiitos 70v
Suomennosta kaipaava
Anonyymi-ap
1
153
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa sanoa, mutta tuli mieleen, liittyisikö ehkä jollain tavalla muistisairauteen, tai alkavaan sellaiseen.
Degeneraatio tarkoittaa kai jonkinlaista rappeumaa, vaskulaarinen liittyy ehkä verenkiertoon (?).
Itse olen paljon nuorempi, ei todettua muistisairautta, mutta jotain muutoksia ollut jo muutama vuosi sitten valkeassa aineessa. Selitystä niihin en ole koskaan saanut.
Milloin saat tulokset lääkäriltä, siis onko tapaamista tai soittoaikaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319