Hyvä kokkola

Anonyymi-ap

Olen ajatellut jo itsemurhaa koska tässä kaupungissa ei ilmeisesti asuntoa saa!!!! Ei edes vammainen

38

597

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koen syrjintää! Jopa mustalaiset saa asunnon mutta minä en

• Anonyymi

Tietenkin saa.

• Anonyymi

Kokkolassa ei saa asuntoa vaikka on vammainen ja mt ongelmia.
      Kokkolassa ei saa asuntoa vaikka kaksi vuotta jonottaa

• Anonyymi

Tämä kaupunki ei ole sen arvoinrn että masennut. On aika paljon korjattavaa, ei ole kotirauhaa niilläkään, joilla on asunto. Jatka siis etsimistä.

• Anonyymi

Kokkolan kaupungin asunnot on kaikki homeessa ja asuinkelvettomia niihin otetaan vaan idiootteja ilmeisesti

• Anonyymi

Kyllä se vielä löytyy, mutta sisua se vaatii.

Kaupunki on keskittynyt urheilukenttien hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vielä löytyy, mutta sisua se vaatii.

Kaupunki on keskittynyt urheilukenttien hoitoon.

HV!!!!
        Asunnot menevät mustalaisille ja väriltään tummille!!!
        Ihan suomalaisen pigmentin ja moraalin omistavat ovat siellä hännillä näissä asioissa.
        Kaupungin pitäis kohdella kaikkia samoin ja voisivat majoittaa mustalaisia/manneja taloon vaikka joku vanhempi yhdyskunnan kuppaava asuisi alemmassa kerroksessa.

500v eikä vieläkään sopeudu yhteiskuntaan!
        Lapsilisää 18v asti ja siitä suoraan eläkkeelle. Loput maksaa Kela (sossu), eli me!!! PRKL!!!!

• Anonyymi

Sano et olet ukrainan kansalainen, niin alkaa asuntoja tulemaan ja on mistä valita

• Anonyymi

Parempi sanoa olevansa nigeriasta, niin saa oikean luksuslukaalin täydellä ylläpidolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi sanoa olevansa nigeriasta, niin saa oikean luksuslukaalin täydellä ylläpidolla.

Ja huhujen mukaan kaapit on valmiina täynnä vaatteita ja huonekalut ja ruokaa kaapissa

• Anonyymi

Voisikohan sen Areena rakennuksen muuttaa asunnoiksi. Siihen mahtuisi monta yksiötä ja olisi huippupaikalla.Vuokratuloja tulisi paljon enemmän kuin urheiluseuroilta ja käyttöaste olisi 100 prosenttia.

• Anonyymi

Rasistinen kirjoitus, tieto eteenpäin lähetetetty.

• Anonyymi

Niin rasistinen minua kohtaan!.
        Ensinnäkin minä en ole syrjinyt ketään vähemmistöä ainoastaan mainitsin, että minua vlheksytää ja itse kuulun myös vähemmistöön.
        Siitä vasta lehti juttu tuleekin jos homo on yhtäkkiä rasisti .
        Minä en ole rasisti koskaan ollut.
        He saavat etuja minä en .
        Minä haastamn sinut oikeuteen loukkauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin rasistinen minua kohtaan!.
        Ensinnäkin minä en ole syrjinyt ketään vähemmistöä ainoastaan mainitsin, että minua vlheksytää ja itse kuulun myös vähemmistöön.
        Siitä vasta lehti juttu tuleekin jos homo on yhtäkkiä rasisti .
        Minä en ole rasisti koskaan ollut.
        He saavat etuja minä en .
        Minä haastamn sinut oikeuteen loukkauksesta.

Ja rasismin määritelmä: Rasismi käsitteenä tarkoittaa oletetun ihmisryhmän arvottamista esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, kulttuurin, äidinkielen tai uskonnon perusteella alempiarvoiseksi kuin muut ihmisryhmät. Rasismiin kuuluu usein se, että omaa ryhmää pidetään parempana kuin toisten ryhmiä.
        Itse sanoin olevani huonompi ja alempi arvoinen.
        Mitäs siihen sanot.
        Ja myönnän että olen ainakin Kokkolan kaupungin mielestä.
        Minä olen huono ja kaiken lisäksi kunnioitan mustalaisia varmasti enemmän kuin sinä ovea avaimen heille ja kaikkea .
        Ja tumma ihoisille puhun normaalisti.
        Älä SINÄ hauku minua rasistiksi .
        Hauku Kokkolan kaupunkia

• Anonyymi

Minä olen se ketä tässä on loukattu ja syrjitty.
        Ja tunnen olevani huonompi ihminen sanoin vaan sen mitä olen kuullut.
        Mitä väärää siinä muka on?
        Kerro mulle miten olen rasisti jos he ovat minua arvoltaan parempia ihmisiä näin koen.
        Todella oikeasti noin koen.
        Että vammainen ihminen on vain roskaa.
        Ja sitten sinä tuut mulle uhkailemaan sairaalle ihmiselle.
        Sinä et tiedä mun elämästä yhtään mitään .
        Mua on syrjitty koko elämän ja kiusattu koulussa
        Itse olen reilu kaikkia kohtaan ja mulla on kaverilta jotka asuu Afrikassa plus puoliso joka on tumma.
        Niin joo tietysti minähän se olen rasisti vammainen homo jolla tumma puoliso joka ei saa asuntoa Suomesta ja kun kerron ketkä kaikki saa niin joo sehän se on rasismia..

• Anonyymi

Plus minussa on mustalaisverta mun suonissa

• Anonyymi

Tässä missään kohtaa MINä en ole maininnut tumma ihmisten olevan huonompia tai mustalaiset . He ovat ihmisiä siinä missä muut .
        Syrjivä rastinen osapuoli on kaikki muut ihmiset jotka ovat minua vastaan ja pitävät minua seksuaalisen suuntautumisen ja vammaisuuden takia niin huonona ihmisenä, etten saa asuntoa.
        Muut ihmiset ajattelevat rasistisesta tummia kohtaan halusin tuoda esille, että itse olen syrjitympi .
        Ja se on totta.
        Joten sinä olet rasisti minua kohtaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä missään kohtaa MINä en ole maininnut tumma ihmisten olevan huonompia tai mustalaiset . He ovat ihmisiä siinä missä muut .
        Syrjivä rastinen osapuoli on kaikki muut ihmiset jotka ovat minua vastaan ja pitävät minua seksuaalisen suuntautumisen ja vammaisuuden takia niin huonona ihmisenä, etten saa asuntoa.
        Muut ihmiset ajattelevat rasistisesta tummia kohtaan halusin tuoda esille, että itse olen syrjitympi .
        Ja se on totta.
        Joten sinä olet rasisti minua kohtaan

Aah tuota uhriutumisen ihanuutta 😉

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Kokkolan vuokrien hinnatkin on muuta maata korkeammalla .
      Minusta tämä vaatimukset myös ovat välillä yksityisillä absurdeja.
      - ei saa olla kissaa, mutta koirasta voi neuvotella.
      - ei saa polttaa tupakkaa ( miksei kukaan kiellä juomista se sentään aiheuttaa melu haittaa ).
      - vaaditaan puhtaat luottotiedot asuntoon jossa keittiön kaapit on 60- luvulta ja muovilattia samaa vuosimallia todennäköisesti myös kivasti kosteus ja bakteerit muhineet siellä alla.
      Rahaa pitäs vaan saada .
      Ymmärrän, että pelätään, jos vuokralainen rikkoo ja sotkee paikat ja jättää vuokrat maksamatta, mutta minä kerron millainen ihminen sellaista tekee.
      - sellainen jolla on joku paikka , vaikka asunto lähtis alta ja sellainen joka ei välitä.
      - sellainen joka harrastaa alkoholia ja huumeita.
      - sellainen jolla on mielenterveys ongelmia ja talous ongelmia samaan aikaan.
      - ja yleensä alle 30- vuotias.

Minusta on syrjivää vaatia ihmisiltä puhtaita luottotietoja, koska se ei kerro sitä maksaako vuokrat tai kunnioittaako toisen omaisuutta.
      Osalla saattaa olla luottotiedot menneet sairauden takia tai jonkun toisen ihmisen velan takia .

Eniten ihmetyttää miten ei vammainen ja masentunut ihminen saa asuntoa .

• Anonyymi

Ja miettikää jos joku talo on rakennettu 60-luvulla ja joku on sen ostanut ja pankille velan maksanut ja sitten tulee uusi ostaja joka vuokraa sen eteenpäin ja joku asuu vuokralla esim 10- vuotta ja vuokra on 500€ sen ajan sisällä vuokralainen on maksanut 60 000€ vuokraa asunnosta .
      Ajatelkaa kuinka monta kertaa noi asunnot on jo pankille maksettu ja kuka hyötyy

• Anonyymi

60- luvun 20 000 euron yksiö on pian 4 miljoonan arvoinen rahalinko

• Anonyymi

Käärinliinoissa ei ole taskuja. Ehkä perilliset noista parhaiten voi hyötyä, etenkin jos terve talo. Bisneksen tekoa on monenlaista mikä yhteiskuntaa pyörittää ja se mikä ei kannata, kaatuu.

• Anonyymi

Mun mielestä vaan kaupunki sais vuokrata asuntoja .pitäs lopettaa tuollainen kapitalismi

• Anonyymi

Pitää vihjata ressulle valikampanjan aiheeksi aluevaltuustoon pyrkiessään.

• Anonyymi

Pitää olla yrittäjä,yrittäjä saa ei kenellekkään asunnot taivaasta tipu,muistakaa että se on sosiaali turvaa.

• Anonyymi

Vähän on asuntotuotanto jäissä, kun sijoittajat ostavat vielä nihkeästi vuokralle pannakseen.

• Anonyymi

Älä sure kaikki järjestyy riikka ja petteri ovat varanneet kaikille köyhille,sairaille ja vammaisille lepopaikan.

• Anonyymi

Jatka vaan asunnon etsimistä, kunnes saat tilanteeseesi parhaan mahdollisen.

• Anonyymi

Onkohan päättäjillä sijoitusasuntoja.Joskus tuntuu ettei vuokra-asuntoja haluta lisää, jotta päättäjät voi pitää vuokrat korkealla. Anttilankin paikalle tulis paljon asuntoja, jos sais nopeasti luvat.

• Anonyymi

Kannattavampaa rakentaa myyntiin. Kauppa vaan taitaa edelleen käydä varsin nihkeästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattavampaa rakentaa myyntiin. Kauppa vaan taitaa edelleen käydä varsin nihkeästi.

Tällä hetkellä on kannattavampaa tehdä vuokra-asuntoja, vain niillä on kysyntää tällaisessa taloustilanteessa. Ärsyttää vain se kun jotkut keskustassa asuvat eivät halua sinne lisää kerrostaloja. Ajatelkaa myös niitä, jotka joutuvat syrjässä asua ja autoilla kulkea.Keskusta asuminen mahdollistaisi autosta luopumisen ja sitä kautta luontokin kiittäisi lompakon lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä hetkellä on kannattavampaa tehdä vuokra-asuntoja, vain niillä on kysyntää tällaisessa taloustilanteessa. Ärsyttää vain se kun jotkut keskustassa asuvat eivät halua sinne lisää kerrostaloja. Ajatelkaa myös niitä, jotka joutuvat syrjässä asua ja autoilla kulkea.Keskusta asuminen mahdollistaisi autosta luopumisen ja sitä kautta luontokin kiittäisi lompakon lisäksi.

Keskustassa lienee vieläkin myymättömiä asuntoja. Vuokra-asuntoja ei vasiten rakenneta, koska ilmeisesti niillä ei pikavoittoja tehdä.

• Anonyymi

Harva asunnonomistaja vuokraa jos luottotiedot eivät ole kunnossa.

• Anonyymi

Mitä vithua sinä kitiset, ja "ajattelet". Toteuta se, niin ei tarvitse täällä höpöttää passkaa, ja kiusata kaupunkia, kansalaisia ynnä muita...

• Anonyymi

No mitä sinä kitiset siinä!!!!

• Anonyymi

80-luvulla talot oli halpoja ja inflaatio maksoi lainat. Se oli helppoa silloin.

• Anonyymi

Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä asumme matkailuautossa, jottei meidän tarvitse etsiä asuntoa. Kätevää!

• Anonyymi

Kyllä peräkamarin poikana on hyvä olla, pysy siellä vain mamman pöperöissä. Vai oletko ollut tuhma ja mamma uhkaa heittää sinut ulkoruokintaan? Pyydä anteeksi ja paranna tapasi. Lopeta päihteiden käyttö ja rukoile, että äitisi elää pitkään.

• Anonyymi

Suksi sinä kuuseen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe